pogcj Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg foretrekker rock eller metal sanger når jeg trener.Hvis de er ekstra raske blir jeg ekstra motivert! .Jeg liker også litt raske hiphop og rap når jeg trener... Fant en liten skrivefeil...Forandret den hvis dere ikke skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har ikke lest igjennom hva andre har skrevet, men Rocky soundtrack er jo bare genial treningsmusikk Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Syremusikk som Hardcore er tingen! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Til trening funker hvilken som helst musikk for meg, bare den har masse energi. Musikk som gjør at du får lyst til å bevege på deg liksom. Hard, høy og sint musikk gjør bare at du presser deg og det er bra. Personlig så digger jeg Rocky sangene. Hver gang jeg hører de sangene får jeg lyst til å løpe og slå og alt mulig. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 System of a down - Hele mezmerize plata deres... Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 hørte på dragonforce-fury of the storm når jeg var ute å sykla idag! DEN tar av den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå