nr.4 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Green DayBloodhound Gang Offspring litt av The Misfits litt av Daft Punk Dette er da ikke dance/techno-aktig? Etter mine begreper er også heller lite av det punk. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Når jeg sykler, liker jeg å høre på jamiroquai... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Enrique Iglesias - Not In Love synes jeg er fin å jogge til. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Enrique Iglesias - Not In Love synes jeg er fin å jogge til. Den må da være bedre å jogge fra Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Enrique Iglesias - Not In Love synes jeg er fin å jogge til. Den må da være bedre å jogge fra lol @ mr. Bjerre: hvilket musikk spiller jamiroquai? har aldri hørt om dem jeg.. =/ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jamiroquai er et dop-hode med en stor hatt som spiller en ganske særpreget musikk. Pop med en spesiell vri på, vil jeg tro man kan kalle det. Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Soilwork! Passe med agressivitet og melodi. Funker hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Slayer fungerer skitbra. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Rage Against the Machine og System of a Down fungerer brukbart. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 På lengre treningsøkter på sykkel eller rulleskøyter blir det som regel Mozart eller Bach. Men som "pumpemusikk" fungerer det best med litt mer øs som Soilwork, Ramstein eller Das Ich. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Enrique Iglesias - Not In Love synes jeg er fin å jogge til. Den må da være bedre å jogge fra lol @ mr. Bjerre: hvilket musikk spiller jamiroquai? har aldri hørt om dem jeg.. =/ Jamiroquai spiller en slaks funk/jazz... Ganske kult! Og ja, frontfiguren er litt sær... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hadde jeg trent, hadde jeg hørt på Fat of the land-skiva til Prodigy Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg foretrekker rock eller metal sanger når jeg trener.Hvis de er ekstra raske blir jeg ekstra motivert! .Jeg liker også litt raske hiphop og rap når jeg trener... Endret 22. august 2005 av pogcj Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Jeg foretrekker rock eller metal sanger når jeg trener.Hvis de er ekstra taske blir jeg ekstra motivert! .Jeg liker også litt raske hiphop og rap når jeg trener... blir osgå motivert av sånn type musikk...men det spørs om jeg er i den slags humør hvis du forstår? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Enig, god rock, men hvis jeg jogger kan jeg høre på litt laidback musikk også. En god løpe sang er Primitives med Crash fra Dum og Dummere, låta går fortere og fortere og ubevisst gjør du også det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå