Gå til innhold

Forandringar du vil ha i WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ny rase til alliance: panda. og den nye klassen til pandaene kunne vært brewmaster. de bruker cloth og lager potions som kan heale eller gjøre skade (de kan kaste de på fienden). de kan også skjenke fiendene fulle.

pandaene kunne begynnt på en øy utenfor stranglethorn vale.

 

og en ny rase til horde: demons. ny klasse til demonene: dreadlords.

de kan bruke leather og polearms. også kan de fly en kort stund, drikke blod, charge og løpe fort.

de kan begynne bak en portal som kan stå i trisfal glades (kom ikke dreadlordene fra outlands? :hmm: ).

Lenke til kommentar
Demon er jo veldig uspesifikt. Blir jo som å si "Night Elves har en beast-mount".

 

Og rasen hender Pandaren, så vidt jeg vet.

ja enig. hadde blitt litt dumt med "demon dreadlord" og.

jeg mener hvertfall de med vingene fra wc3, eller han som står ved sylvanas i uc.

 

pandaren var det ja.

Lenke til kommentar
Demon er jo veldig uspesifikt. Blir jo som å si "Night Elves har en beast-mount".

 

Og rasen hender Pandaren, så vidt jeg vet.

ja enig. hadde blitt litt dumt med "demon dreadlord" og.

jeg mener hvertfall de med vingene fra wc3, eller han som står ved sylvanas i uc.

 

pandaren var det ja.

Dreadlord Varimatras?

 

Blei litt... skuffa over at orc og humans ikkje lenger er alliert i WoW, men i staden har Thrall alliert seg med undead :( , var vel ikkje det eg trudde då eg begynte å lesa litt om det. Horde og Alliance, mot undead, demons og andre onde skapninger var vel det eg hadde håpa på...

 

Edit: Litt fort og usamanhengande skrive

Endret av dedLy_sCoRpIoN
Lenke til kommentar
paladin skulle fått mageskills i tilleg til dei nåværende skillsa

 

:evil:

Du har ikke sett paldinbuffs i 1.7 har du vel?

Hvor kan jeg lese om de?

De skal visstnok få en ranged "execute" (kun brukbar når fienden er på 20% hp eller lavere), bare at den gjør omtrent like mye skade som warstomp.

Lenke til kommentar
paladin skulle fått mageskills i tilleg til dei nåværende skillsa

 

:evil:

Du har ikke sett paldinbuffs i 1.7 har du vel?

Hvor kan jeg lese om de?

De skal visstnok få en ranged "execute" (kun brukbar når fienden er på 20% hp eller lavere), bare at den gjør omtrent like mye skade som warstomp.

Warstomp gjør ikke skade den bare stuner. Men du mener kansje thunder slap?

Lenke til kommentar
paladin skulle fått mageskills i tilleg til dei nåværende skillsa

 

:evil:

Du har ikke sett paldinbuffs i 1.7 har du vel?

Hvor kan jeg lese om de?

De skal visstnok få en ranged "execute" (kun brukbar når fienden er på 20% hp eller lavere), bare at den gjør omtrent like mye skade som warstomp.

Warstomp gjør ikke skade den bare stuner. Men du mener kansje thunder slap?

Oh the irony! SARKASME!

Lenke til kommentar

Har noen ønsker om forandringer:

 

Alchemist:

Kunne lage "rare" potions som er utrolig bra. Samtidig så hadde det vært gøy hvis alchemist hade en "library"-skill, som gjør at man kunne lage scrolls. (hadde da vært perfect for shamaner og paladiner for buffs)

 

Mounts:

Kunne lage litt personlighet på mounts. Ha sitt "eget" utseende på dem, slik at alle ikke rir rundt på samma dyret. Samt kunne kjøp ny sal, og utseende-stæsj til dem.

 

Hunter:

Temme sin egen MOUNT. Er det noen som skal ha gratis mount i dette spillet, så er det hunter. De må da kunne temme sin egen mount, og kunne ha "epic mount mastery" i pet-treet sitt, slik at de kunne temme sin egen Epic også, når de har completa en del skikkelig harde hunter-quest, som setter må kjøres SOLO, der du virkelig må KUNNE spille hunter.

 

Shaman-armor-set:

Vær så snill å kom med noe annet enn "the elements", den passer utrolig dårlig for enhancement-build shamaner.

 

Shaman:

Gi oss buffs... Og noen "regndanser" eller noe som gjør at vi kan ta ut flere mobs samtidig. Kan godt gjerne mail-armor for min del, men da må vi få oss flere spells (heter det DoA eller DoE eller noe).

 

Veier:

Var en som skrev her at man skulle få increased speed hvis man løp på veier, dette høres ut som en glimrende idè. Gi oss 10% increased speed her. (må jo være lettere for den feite kodoen min å løpe på en god vei enn inni skauen)

 

Vær-effekter:

Gi meg regm, gi meg torden, gi meg skyer og snø. =)

 

PvP:

Ikke la De 4 øverste rankene være "umulig" å oppnå. Vanlige folk som har jobb/skole har ikke MUUULIGHET til å oppnå disse rankene.

I tillegg så burde de ha laget en BG_gruppe fr KUN level 60. Og delt opp slik:

20-29

30-39

40-49

50-59

60

 

Kommer sikkert på flere ting som er bra etterhvert =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...