Gå til innhold

Stort minnekort eller mp3-spiller?

Anbefalte innlegg

Hei

Har en SE750I, og går med planer om å kjøpe et 1GB minnekort til denne slik at jeg kan bruke den som en mer "seriøs" mp3-avspiller. 1GB kort ligger på rundt 850 kroner har jeg sett. Men man får vel dedikerte mp3-spillere med samme minne til samme pris? (dog kanskje ikke "merkevarer", men putter man på noen hundrelapper får man vel et par creative f.eks)F.eks denne

Da er spørsmålet, bør jeg egentlig kanskje satse på en egen spiller istedet? Brukervennligheten til denne er jo bedre enn på mobiltelefonen. Dessuten slipper man å suge strøm fra batteriet, batteriet blir vel bittelitt dårligere for hver lading?

Fordelen med minnekort er selvsagt at man slipper å ha med seg to dingser rundt om kring. Hva er best med tanke på lydkvaliteten??

Noen meninger??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man er på tur så er det litt greit og ha mp3spiller i tillegg. Kjører samme løsning selv jeg, og når man er i min alder(15/16) så kommer jo folk hele tiden og spørr o mde får låne den, så da er det nokså greit å låne bort mp3spilleren, og ikke mobilen.

64mb på mobben holder, man får vel plass til sine über favoritt sanger innnpå der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...