kpropp Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Skulle spille CS her en dag,på Hellfragger server. Kom ikke inn på noen av serverene.. fikk beskjed om at CD-keyen min allerede var i bruk. Ja, jeg har original HalfLife (CD - key inni coveret). Har ikke gitt denne fra meg til noen. HalfLife / CS kun installert på en maskin. Er det noen mulighet til å få stoppet denne "sniken" som misbruker CD-keyen min.? Evt. få sperret CD-keyen, så bruker jeg gjerne 119 kr. på Siba for å skaffe meg en ny. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hadde samme problemet for noen uker siden, sendte mail til support, fikk aldri svar. Kjøpte ny key på obs til 119kr Lenke til kommentar
kpropp Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Får skaffe meg ny. Deretter legge ut CD-keyen slik at mange får den. Det skal vel gjøre den "mer eller mindre" ubrukelig tenker jeg, ja. [ Denne Melding var redigert av: kpropp på 2002-08-08 11:39 ] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Du skal legge ut den GAMLE key'en, håper jeg...? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Sikkert en scriptkidde hacker som har funnet cd key`en din inni registeret ditt og bruker den selv.. Skaff deg firewall. Lenke til kommentar
Terminator Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Noen har stjelt min cd key til Star Craft!!!!!:-( :sad: Lenke til kommentar
kpropp Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Ja, jeg mente "legge ut den gamle CD-keyen". Firewall ? Kjører ZoneAlarm Pro. burde gjøre nytten ? Lenke til kommentar
-Nitro- Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hei! Har samme problemet.. Sendte en mail til support og fikk beskjed om å sende Half-Life med kvittering til USA slik at de kunne sende meg en ny versjon og "banne" den gamle cdkeyen fra nettet. Men i mailen jeg fikk igjen stod det at visst jeg hadde kjøpt det for mer enn 90 dager siden kostet det 10$, skjønte ikke helt det.. Sendte mail tilbake og spurte om dette stemte... venter på svar.... [ Denne Melding var redigert av: -Nitro- på 2002-08-09 13:15 ] Lenke til kommentar
-Nitro- Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Fikk just svar fra Sierra, må betale 10$ dollar for å banne cdkeyen siden jeg kjøpte HL for mer enn 90 dager siden! Jeg gidder ikke å bytte... nesten billigere å kjøpe nytt HL.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå