s1gh Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei, jeg har et spørsmål: Hvordan kobler jeg pc'n på TVn? Holder det med et vanlig TV-kort? Hvis det gjør det, hvilket kort anbefaler dere? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Du trenger ikke noe tv-kort. Du bruker bare s-video-utgangen på skjermkortet ditt. (Mest vanlig.) Edit: Composite er vel kanskje enda mer vanlig... Les mer om emnet her. Endret 17. august 2005 av huf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvorfor er dette innlegget postet på PSU og elektronikk? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 TVen din må også være så pass ny at det er mulig og spille S-Video på det.. Hvis Tven ikke har S-Video, Kansje lurt med nytt? Lenke til kommentar
icer Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 TVen din må også være så pass ny at det er mulig og spille S-Video på det.. Hvis Tven ikke har S-Video, Kansje lurt med nytt? Vil tørre å påstå at å kjøpe seg et scart-adapter er billigere enn å kjøpe seg ny tv... se HER 79kr på Claser'n Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg har en s-video scart..gidder ikke kjøpe enda en ny tv! Hvis du skal koble pcen så må du ha et skjermkort som har s-video utgang(de fleste har det), så trenger du bare kabel Endret 28. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Men bare for å ha det sagt, data på TV funker ikke spesiellt bra til annet enn å se på film. Oppløsninga på TV-skjermen er altfor dårlig til å klare å se detaljer, skrivebordet ditt blir f.eks. helt uleselig og blurry. Man blir også irritert over uskarpheten når man spiller spill og går kjapt tilbake til PC-monitoren igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå