vstr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) er www.eros.no gratis og sikkert? lurer på å eie folk slik som en tidligere post på dette Grisete mann rundlurt av ungdommer. er det video chat på www.eros.no? takker for svar grunne ntil at eg ikke registrerer meg før folk hr svart er at eg ikke ønsker å få uventede internett regninger ol. Endret 17. august 2005 av vegis Lenke til kommentar
toretors Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Registrer med falskt navn og adresse. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 vel, en ting du kan være sikker på er at de er registrert i brønnøysundregisteret ettersom man må det for å få .no domene.. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 men er det sikkert ? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Nå er ikke jeg noen sexchat-guru, men hvis det er chatten du er ute etter er det gratis og ikke noe tull. Det eneste er vel at 90% av jentene er menn, men sånn er det vel overalt. Kjenner til mange (seriøse) som henger der. EDIT: Ser at man ikke trenger å registrere seg, det er frivillig. Endret 18. august 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå