Gå til innhold

Bildekritikk (nye bilder fra meg)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde nr:

1: Ikke mye å si om dette bildet, fine lysforhold.

2: Fint motiv, kanskje kunne du gått litt nærmere? Litt for lyst synes jeg :)

3: Fikk et intrykk av "rosa" skyer, likte ikke det :p

4: Veldig fint, kanskje prøvd å fokusere på hele navnet (hvis det var noen du kjenner?)

5: Veldig fint motiv. men du ser litt skyggen av deg, litt dumt. Er slik "lurer på hvor stor den steinen egentlig er". Kan bli litt lurt, det er kult synes jeg :)

6: Bra, men kanskje kunne dalen i bakgrunn blitt mer mørk mens den i forgrunn lysere?

7: Jeg synes det ble litt rotete. Ikke kameraet i riktig stilling, er ikke sikker :hmm:

8: Fint, ikke mye å tilføye

9: Vakkert. Kanskje et bilde litt nærmere (i tillegg) kunne vært fint. innpå den "stjernehimmelplaten"

10: Stilig bilde. Var fjellet i bakgrunn fiolett? :p

11 og 12: De to siste veit jeg ikke hva jeg skal si..

Fine bilder :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal alle absolutt poste haugevis av bilder til kritikk. Velg heller ut et, maks to bilder. Blir vannvittig rotete å se 10 bilder samtidig og vurdere de. Tror du får flere tilbakemeldinger da.....

Men for å si det sånn, på de aller fleste bildene er jo lyset helt rart, mye som ikke stemmer. Det første for mørkt, det andre for lyst. Det 3,4 og 10 er jo rosa, ikke helt bra. Nummer 5; helt greit bilde, litt midtstilt motiv. 6 for mørkt.

Resten ok. (ble for mange bilder for meg.)

AW

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle absolutt poste haugevis av bilder til kritikk. Velg heller ut et, maks to bilder. Blir vannvittig rotete å se 10 bilder samtidig og vurdere de. Tror du får flere tilbakemeldinger da.....

Men for å si det sånn, på de aller fleste bildene er jo lyset helt rart, mye som ikke stemmer. Det første for mørkt, det andre for lyst. Det 3,4 og 10 er jo rosa, ikke helt bra. Nummer 5; helt greit bilde, litt midtstilt motiv. 6 for mørkt.

Resten ok. (ble for mange bilder for meg.)

AW

Hvis det blir for mye for deg blir det bare rotete å lage et innlegg som du gjorde.

Lenke til kommentar
Hvis det blir for mye for deg blir det bare rotete å lage et innlegg som du gjorde.

Ja vel?? Skjønte ikke helt hva du mente. Første delen var bare en generell oppfordring om å heller plukke ut et par bilder fremfor å slenge ut 10 bilder.

Andre del var min kritikk av bildene. Så jeg kan ikke helt si jeg skjønner hva du vil med innlegget ditt.

Men samma det. Nok OT fra meg....

(Det at jeg ikke fikk kommentert alle bildene, var at Sveits scora og jeg ble litt satt ut....)

Lenke til kommentar

Enig med awesnes, post færre bilder, helst ikke mer enn 3 og helst i serie, blir lettere å gi litt konstruktiv kritikk da.

Vil egentlig kommentere bare bildet 4: Synes det kunne blitt enda tøffere med større dybdeskarphet. Regner med at du har stativ, og da er det jo i boks neste gang ;) Blir litt for lite av navnet som er leselig. Selv om navnet i seg selv ikke nødvendigvis betyr så mye, så tror jeg det ville sett bedre ut.

Lenke til kommentar

Takker for god kritikk.

Aller først vil jeg si noe om bilde nr. 6.

Kanskje dette ble for mørkt, men meningen var at det skulle være ett dystert bilde. Litt "skummelt" eventyr aktig.

Lapette; jeg har vært innom photoshop, var derfor noen ble for "rosa" :blush:

Og må si noe om kamelen; Hvis jeg ikke fikk det litt mer rødaktig i bakgrunnen, ble bildet rett og slett kjedelig.... Og den "rosa" fargen viste egentlig hvordan det var da jeg tok bildet (kanskje litt overdrevet) :p

Edit: kanskje jeg burde legge ut færre, men det vart en del jeg vart fornøyd med.

Endret av tn_00
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...