Mørbradbiff Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Endelig har jeg fått VISA! Endelig kan jeg bestille ting & tang flere steder på nett. Jomfruhandelen min: : Komplett.no: - Mere minne til min k750i - FireWire 6/4 Adapter for min nye 320 GB eksterne harddisk Platekompaniet: (sender ikke i oppkrav ) - SciFi Classics: 50 Movie Pack (199.50kr) - Horror Classics: 50 Movie Packe (199.50kr) Kjekt å kunne handle med visa. Det er jo MYE billigere i frakt. Utlandske webbutikker her kommer jeg (hvis ikke tollen/TULLet er for dyrt)! Håper ingen har stjelt kortnummer etc, for så å tømme kontoen min Men dette går sikkert bra! JaJa, det er sikkert noen gledesdrepere som kommer til å si at VISA ikke er noe spessielt! Men jeg er glad for å endelig ha det. EDIT: Vent litt så skal jeg scanne inn kortet på datamaskinen, slik at dere får se hvordan begge sidene ser ut!! Hvis dere virkelig tror at jeg gjør det, så er dere dum! Endret 17. august 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Heldig gris, må bestill alt gjennom stefaren min , kan bli litt tungvnt med iTunes... bestilte ny PC idag gjennom han idag faktisk Endret 17. august 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Fikk mitt visa for ett par uker siden også. Dama i banken sa at de vanligvis ikke gir ut visa til 16-åringer, men siden hun kjente pappa skulle det gå greit Endret 25. august 2005 av eMPea Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Min jomfruhandel med mitt bankkort skjedde igår: En kebab og uttak på 50 kroner Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Fikk VISA kort når jeg var 14-15 år jeg.. Men er ikke alltid det er så mye penger innpå det kortet nei.. Er ikke lett å ha penger når jeg ikke har noen inntekt.. Endret 4. september 2005 av Stealth- Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fikk VISA kort når jeg var 14-15 år jeg.. Men er ikke alltid det er så mye penger innpå det kortet nei.. Er ikke lett å ha penger når jeg ikke har noen inntekt.. , VISA eller VISA electron? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Platekompaniet: (sender ikke i oppkrav ) Hvorfor er det så negativt? Uansett, etter at jeg fikk Visa-kortet mitt i sommer har jeg brukt det altfor mye. Pass på! Snillingen: Med Visa Electron i Norge får du ikke bestilt ting online, fordi kortnummeret rett og slett mangler. Edit: Ahh, sånn ja. Da var det nok Visa Electron ja. Endret 4. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fikk VISA kort når jeg var 14-15 år jeg.. Men er ikke alltid det er så mye penger innpå det kortet nei.. Er ikke lett å ha penger når jeg ikke har noen inntekt.. , VISA eller VISA electron? Var vist electron.. Hva er forskjellen lissom mellom "vanlig" og electron? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 "Vanleg" kort går på kreditt, Electron er kun eit elektronisk bankkort. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 "Vanleg" kort går på kreditt, Electron er kun eit elektronisk bankkort. Med andre ord: Vanlig visa-kort kan du bestille på internett med, Electron kan du ikke. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fordelen med VISA Electron, fremfor bare Bank Axept, er at det kan brukes i utlandet Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Vanlig visa har ikke kreditt, det må avtales i banken. Forskjellen er at Visa-Electron er mere beregnet for ungdom (13-17år), man kan ikke ta like mye ut av banken med electron, man har færre muligheter. Vanlig visa kan man ta ut mere, handle på internett etc. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Så du har blitt 18år altså Er så bra når smårips spør om å få kjøpe røyk på kiosken der jeg jobber. Så ser man at de drar opp Intro kort. Så peker jeg bare på Intro merket, og mange av dem skjønner ikke så mye. Det merket tilsier at de er under 18år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå