Abruzzi Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei! Dem andre pc`en min kommer ikke inn i windows. Etter at broren min installerte et spill logger den av med en gang jeg logger på maskinen og jeg kommer ikke inn i Windows. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Vain Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er en annen som hadde det samme problemet for ikke så lenge siden. Link. Kanskje det er et virus som er ute og går? Har du hatt antivirusprogram installert på maskinen? Hva slags spill var det broren din installerte? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Det er ikke internett på maskinen så tviler på at det er problemet. Tror det var et nytt Ringenes Herre spill men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva slags maskin er det? (spesifikasjoner av komponentene) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Eh, jeg vet ikke noe særlig om den men det er en sånn liten dell maskin Lenke til kommentar
Vain Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Klarer du å logge på via Sikkermodus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå