Gå til innhold

Panasonic fz20 el. fz30 zoom kamera ?

Anbefalte innlegg

Hej herinde,

Jeg har en fra familien af, som har småfugle som hobby. Nu har han haft rund fødselsdag og står nu med en klat penge, som han godt vil købe et zoomkamera for til at fotograferer havens fugle med. Jeg har sagt til ham, at en panasonic fz20 nok ikke var et tosset valg, men nu er fz30'eren jo pludselig dukket op. Godt nok til en anden pris (godt 2000kr dyrere), men dog interessant. Jeg har søgt en del på nettet omkring den. Nogle mener, at det ikke giver bedre billeder end fz20'eren, imens andre mener, at den klart er de ekstra 2000kr værd i billedkvalitet mv.

Min sunde fornuft siger jo, at et nyproduceret kamera(fz 30'eren) må have smartere og bedre hardware i sig end et kamera fra midten af 2004(fz20'eren) ???!! men jeg har på fornemmelsen, at min "sunde fornuft" ikke helt slår til inden for dette område :hmm:

Derfor dette lille opråb om hjælp og vejledning.

På forhånd mange, mange tak

Mvh.

cigar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her Her og Her er kameraer i den klasse diskuteret temmelig ingående.

Jeg var glad for FZ20 og syntes det gjorde det rigtigt godt de 5000 billederjeg nåede at tage med det (de nederste før 280405)

Men du siger du har læst om det :hmm: så vidt jeg kan læse mig frem til er det ikke kommet ud endnu - de anmeldelser der ligger rundt omkring er kun et hurtigt kig på en prototype. Et af de første steder der plejer at komme reviews er her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...