Bandidos-Pelle Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vær glad du slapp å se kampen. Jeg var på stadion - det var en trist affære. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vær glad du slapp å se kampen. Jeg var på stadion - det var en trist affære. Agreed. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Begge måla var pga. dårlig forsvar da (tror jeg). Forhåpenligvis så får jeg sett Norge knuse Slovenia på tv. Greide meg med radioen denne gangen. Endret 21. august 2005 av venn Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Fotball er no herk, du går ikke glipp av noe. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Begge måla var pga. dårlig forsvar da (tror jeg). Forhåpenligvis så får jeg sett Norge knuse Slovakia på tv. Greide meg med radioen denne gangen. Slovenia!!! du burde vite det da Endret 17. august 2005 av alex91 Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Begge måla var pga. dårlig forsvar da (tror jeg). Forhåpenligvis så får jeg sett Norge knuse Slovakia på tv. Greide meg med radioen denne gangen. Slovenia!!! du burde vite det da Den dagen Norge møter Slovakia sitter jeg sikkert et eller annet sted i Finnmark i militærklær og med AG3/G36 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Fotball er no herk, du går ikke glipp av noe. Og cOuNtER sTrIkE sUgEr 111!!!11. Idioti på høyt plan. Du kan kanskje fortelle meg hvorfor sporten er verdens mest populære? Kan du? Du påstår at mange hundre millioner tar feil, og jeg vil gjerne høre din begrunnelse for nettopp den påstanden, hvorfor vi tar feil. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 ikke no vits i og stresse pga fottball det er jo bare en gjeng med idoter som springe etter en ball kjedlig er det og å se på Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Begge måla var pga. dårlig forsvar da (tror jeg). Forhåpenligvis så får jeg sett Norge knuse Slovakia på tv. Greide meg med radioen denne gangen. Vel. Det første målet var en ren tellefeil, enig med deg der. Det andre var vel mer tilfeldig, ping pong mellom forsvarerene. Tilfeldig at ballen skulle sprette fra Bergdølmo (som for så vidt ikke har noe å gjøre på laget!), over Myhre og i mål. Alle burde vite at Norges neste kamp er borte mot Slovenia. Ellers må jeg bare få si meg enig med Pelle. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Blander alltid Slovenia og Slovakia Håper det blir en reprise av det som skjedde mot dem på Ullevaal Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Blander alltid Slovenia og Slovakia Håper det blir en reprise av det som skjedde mot dem på Ullevaal Make that a double Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg var nede i byen i dag, og det var overhodet ikke noe galt med TV2-bygget. Så den har nok ikke gått i stykker Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Fotball er no herk, du går ikke glipp av noe. Og cOuNtER sTrIkE sUgEr 111!!!11. Idioti på høyt plan. Du kan kanskje fortelle meg hvorfor sporten er verdens mest populære? Kan du? Du påstår at mange hundre millioner tar feil, og jeg vil gjerne høre din begrunnelse for nettopp den påstanden, hvorfor vi tar feil. Folk har forskjellige interesser. Get over it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå