Espen*Arney Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 `skjermkortet røyk for en uke sia ca.(6800gt ) bestilte så et sapphire raedon x700 som jeg fikk idag ..satte de i og alt virka egentlig ganske greit helt til jeg kom litt fram i bootinga..problemet er egentlig at det er akkorat som det IKKE er noen harrdisk der kommer en mld så på slutten står det: insert system disk and press enter" Lenke til kommentar
Espen*Arney Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 ikke noen nei..ingen som har ide? kan skrive hele mld jeg får vis noen vil det? Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva skjedde når skjermkortet røyk ? Kan se ut osm det er mer som er røket ... Lenke til kommentar
Espen*Arney Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 statisk elektresitet..det er grunnen til at det røyk Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Da blir du nok nødt til å teste komponentene enkeltvis, så finner du ut hva som er gått til h............... Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har du sjekka at det er OS-disken det booter fra? Lenke til kommentar
Espen*Arney Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 hmm..får jeg det ikke til ikveld ryker den ut til er freak her i nærheten:P Lenke til kommentar
Espen*Arney Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Har du sjekka at det er OS-disken det booter fra? har bare en disk.. Endret 17. august 2005 av Espen*Arney Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Finner du den i bios da? Sjekk evt. alle kabler osv for å være sikker på at det ikke er noe som er løst Lenke til kommentar
Espen*Arney Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Finner du den i bios da? Sjekk evt. alle kabler osv for å være sikker på at det ikke er noe som er løst sjekka de fleste kabler flere ganger, men skal gjøre d nå..vet ikke om jeg finner den i bios..har ikke prøvd Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har du floppy må du sjekke at det ikke er en gjenglemt diskett i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå