Gå til innhold

logitech z-560

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om disse høytalerne(pc høytalerne) spiller like høyt som 2 helt vanlige høytalere på 400 watt RMS(altså 200 watt RMS pr høytaler)?????

og foresten hva er musikkeffekten/følsomheten på disse? kan noen komme med et eksempel på hvor høyt de kan spille? jeg har nemlig hørt at det er annerledes ¨målinger på pc høytalere, er dette riktig?????????????? :smile:;-):-) har lest at de bare har fått toppkarakterer!!!! mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De spiller høyt nok i hvertfall. Etter at jeg fikk Z-560 har jeg måttet fjerne diverse småting fra datarommet pga. at de falt ned på gulvet hele tiden.

Naboen er heller ikke helt fornøyd etter at jeg har sett matrix eller pearl harbor. Har aldri testet full guffe og det tør jeg ikke heller.

Lenke til kommentar

Uttak til headphones er kjekt.Control tårnet er deilig.På de fleste anlegg må man bak subben for å skru opp/ned. Eneste man kan styre med er volumet.Her kan man sette faden sånn som man vil.Og M3D er nydelig hvis man setter de akurat sånn som de skal stå ellers blir det feil.

Lenke til kommentar

VIL BARE SI AT JEG FIKK DISSE SKAPNINGENE I DAG OG DE SPILLER SÅ NABOEN 300 METER UNNA HØRER DET!!! BASSEN ER HELT VILL, MÅTTE LEGGE MEG FORDI JEG BLE SÅ KVALM NÅR JEG KJØRTE PÅ 1/3 STYRKE!!!!! JEG SPILLTE BASSTESTEN!!!! RÅTT!!! ++++++++ ANBEFALT

Lenke til kommentar

Uff, ja....en liten basskasse med høytalere som koster under 2000,- INKLUDERT FORSTERKER gjør dere kvalme..... Da burde dere IKKE prøve noe virkelig rått.

Og ja jeg har hørt på dette settet, og ja på full guffe. Og JA, det er nokk det råeste til den prisen (og litt til).... men la oss ikke overdrive og ta helt av.

Og dere...GLEM alt som heter THX, det betyr ingenting lenger. Et merkenavn som er kjøpt og betalt. For den saks skyld, glem også alt som heter WATT. Jeg har en hifi-effektforsterker til 18 000,- hjemme som veier 15kg, den yter 2 X 130w...ikke kom å si engang at noen små transistor forsterker i noen plastik PC-høytalere er like kraftig.

Så glem ALT untatt ØRENE. Anlegget er bra, så glem specs.... kjøp det, er en god pris alikevel. Skal dere ha noe råere, så kjøp Klipsch Pro Media.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-15 20:56, Dr.X skrev:

Klipsch settet er jo kjedelig å se på da! Jeg ville ha gått for Logitech sitt sett ja! Logitech lager jo bare bra ting så du kommer nok ikke til å bli skuffa!!

Syns Klipsch settet er stilig jeg.En grunn til å velge Logitech er for eks.Prisen Klipsch 4.1 koster vel 3990;- Logitech sitt koster Ca 2000.

Men jeg tror nok at Klispch har helt rå lyd!

Btw.Har Logitech Z-560 selv.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-13 00:58, Mad_Max skrev:

finner ikke noe i nærheten til den prisen.også er det utak til headfones :smile: noe jeg bruker endel.

løp og kjøp.

Altec Lansing ACS641 (koster litt mer, 2210,-) er sikkert minst like bra/bedre. De ha og utak til headfones og ser mye bedre ut.

Eneste negative med de er at: selv om du har lyden på "lavt"(1/5) er det ganske høyt, de er stooor(ca.22kg), du må flytte på mange ting for ikke få vibrerende lyder og for å unngå at ting detter ned og naboene klager... :roll:

Lenke til kommentar

Du som hadde den forsterkeren til 16000 på 130 watt, dra til ******* og for of si det s¨å er det et poeng i thx og logitech sitt sett er det beste av alle sammen inkludert den ***** stygge 130 watts forsterkeren din, og watt har like mye og si som ehh... men klipich eller hva d nå heter er styggere enn bin ladin og den ***** 641 modellen til altech er dritt bra men er 200 rms og 400 watt musikk og ikke bra i det hele tatt og som sagt:"LOGITECH RULER GATA" hilsen kaka12

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-08-15 21:32, kaka12 skrev:

Du som hadde den forsterkeren til 16000 på 130 watt, dra til ******* og for of si det s¨å er det et poeng i thx og logitech sitt sett er det beste av alle sammen inkludert den ***** stygge 130 watts forsterkeren din, og watt har like mye og si som ehh... men klipich eller hva d nå heter er styggere enn bin ladin og den ***** 641 modellen til altech er dritt bra men er 200 rms og 400 watt musikk og ikke bra i det hele tatt og som sagt:"LOGITECH RULER GATA" hilsen kaka12

Kan du være så snill å skrive dette litt mer oversiktlig..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...