[InFecteD]Nimda Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 hvorfor kommer denne feilmedlingen opp: Power calibraton error. Har WIndows XP og bruker NERO 5551 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Du er "heldig" som i det hele tatt får en feilmelding :smile: Jeg (og flere andre her på forumet) har hatt problemer med Nero 5.5.5.1 i WinXP. Etter installasjon og reboot, forsvant CD-brenner og DVD-ROM! Ikke moro :sad: Eneste løsning var å formatere... HappyRay home.enter.vg/netstation [ Denne Melding var redigert av: HappyRay på 2001-11-27 17:09 ] Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Jeg vet ikke men en ting som slo meg: Den innebyggde støtten for cd-brennere som win xp har kan sikkert skape trøbbel når man installerer tredje-parts programvare som Nero. Microsoft er ikke akkurat kjent for å ta hensyn til de som ønsker å bruke tredjeparts programvare :wink: Lenke til kommentar
[InFecteD]Nimda Skrevet 27. november 2001 Forfatter Del Skrevet 27. november 2001 Jævla microsoft faen ta dem!!!!! Gikk inn på http://www.nero.com men der var det ikke noen aspi drivere eller noe som helst til xp. Lenke til kommentar
[InFecteD]Nimda Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Fant ut av problemet bare last ned de nye ASPI driverne fra nero. funker fett!!! Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Har nyeste Nero, kjører XP, brenning går som en drøm. Har dere prøvd Windows Update? Der ligger det nemlig en oppdatering som tar for seg problemer med brennere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå