play`ern Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kan man få kreft av at man protter på en føflekk?? Jeg har et sår, som ligger oppå en føflekk..Jeg protter på det stadig Jeg vet ikke hvordan jeg kan stoppe og protte på en føflekk!! Kan det hende noe med meg?? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Protte? alias Kroppe. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Wuuut? Protte og kroppe? Men, går utifra at trådstarter mener klø. Tror ikke du får kreft av å klø på en føflekk, nei. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kroppe evt protte vil sei å pille av noko. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Trodde protte betydde å prompe jeg men. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Flott at trådstarter holder seg til bokmål for å unngå missforståelser *ironi* Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Ikke min feil at jeg er trønder Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det står i retningslinjene at du skal unngå dialekt. Da spiller det ingen rolle om du er fra Trøndelag eller fra Kautokeino. Skriv norsk, bokmål eller nynorsk, evt. engelsk. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Skriv evt. engelsk. Eigentleg skal vi vel helst ikkje skrive det på forumet heller? Har sett nokon som gjor det her. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 On topic takk!! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Flott at trådstarter holder seg til bokmål for å unngå missforståelser *ironi* :!: :!: Det der var jo ikke ironi da. Det var sarkasme det der. Ironi, noe helt annet. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ironi: si noe, mene noe annet ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Sarkasme, en hånlig bemerkning. Et kjempeflott eksempel jeg har fått: tenkt situasjon, du er på resturant, har bestilt og venter på maten. Når den endelig kommer, etter lang tid sier du: Ironi: Kjempeflott med rask laging av mat. Sarkasme: Hva skjedde? Måtte du finne og slakte ei ku før du startet å tilberede maten eller? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Flott at 3 stykk klarte å være off-topic etter at trådstarter skrev at det var uønsket.. Hm. Har også hørt dette før. Men har en ganske stor føflekk på ryggen. Hadde et sår delvis på den for et par år siden. Pilla selvfølgelig.. Men hey. Jeg har ikke fått noe kreft enda. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nei... du kan ikke få kreft... men du kan få arr og sår. Hvis du har veldig lyst på kreft kan du heller: - Røyke - Sole deg til du er sprøsteikt - Utsette deg for store doser radioaktiv stråling - Og krysse fingrene og håpe på det beste.... Men det finnes kjappere og mer humane måter å oppfylle Darwins lære på. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det er bare det at hvis føflekken irriterer slik at den fører til kløing kan dette være kreft Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 fram med saksa og klipp den vekk Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Farlig store føflekker kan med fordel opereres vekk... jeg har operert en i nakken og får mye oppmerksomhet når jeg går på stranda på grunn av mitt "kule arr"..... de tror at jeg har gjennomført scarrification Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå