The_Darkness Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei jeg har Dette tastaturet, og skulle gjerne ha fått de mediatastene til å fungert med winamp, men finner ikke ut hvordan jeg kan konfigurer det.. det fulgte en mediaplayer med tastaturet, men den har en tendens til å ikke ville fungere, pluss at den er helt idiotisk å bruke.. så jeg vil helst ungå å bruke den. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Driverene som følger med er søppel. Jeg tror du burde laste ned microsofts tastatur-driver, og velge det tastaturet som er mest likt, husker desverre ikke hvilket det er. Lykke til Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er det ikke bare sånn at en må laste ned en plug-in til WinAmp? Mener å ha lest det et sted, men finner ikke igjen noe bokmerke Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Lasta ned den Her. den funka bra. fikk ikke brukt mediaknappene men.. care Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå