Seonaith Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hehe, tviler på at jeg egentlig fortjener å ha noen på min siden, når jeg ikke har kommet med et eneste godt argument mot en diskusjon som ikke går noen vei, egentlig. Men ikke støtt LarsP heller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Så traileren nå forresten. Jeg forstår ikke hva som var så sykt med den? Kan ha noe med at jeg har sett filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hehe, tviler på at jeg egentlig fortjener å ha noen på min siden, når jeg ikke har kommet med et eneste godt argument mot en diskusjon som ikke går noen vei, egentlig. Men ikke støtt LarsP heller! Jeg er egentlig enig med LarsP, men ikke faen om jeg støtter gutten. Større ego vil skape problemer for alle. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Oioi, dette var jo brutalt. Slår jo Salò o le 120 giornate di Sodoma og voldtektsscenen i Irreversible. Det betyr at jeg skal se den i alle fall. Når kommer den på kino/dvd? Lenke til kommentar
W Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Når kommer den på kino/dvd? Har kommet på dvd. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har denne engelsk tale hele veien? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Denne filmen skal jeg aldri i verden legge mine øyne på. No way. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Oioi, dette var jo brutalt. Slår jo Salò o le 120 giornate di Sodoma og voldtektsscenen i Irreversible.Det betyr at jeg skal se den i alle fall. Når kommer den på kino/dvd? Filmen slår ikke Salò. Den er ikke ute etter å være grusom, på samme måte som Salò eller Cannibal Holocaust. Vil si den faller litt i samme gate som Braindead etc. Ment for å more, ikke skremme. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ichi The Killer er den beste svarte komedie som jeg har sett. Men den må sees uklipt. Kakihara er bare mannen så enkelt er det. Sjekk også ut Sars Wars. Sprø thai film med mye god humor. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Herreminjemeni, ikke sammelign Ichi the Killer med sjokkfilmer som Salò og Men Behind the Sun. Det blir rett og slett feil. Ichi the Killer er heller ingen svart komedie. Den engelske talen holder kun stand i 30-40 sekunder. Og ja, LarsP er konge! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har denne engelsk tale hele veien? Det er mulig å velge engelsk lydspor på den amerikanske DVD'en, men hvis du heller vil se filmen dubbet enn med orginalt japansk lydspor så tror jeg ikke dette er filmen for deg. Hold deg langt unna (med mindre du har dysleksi eller noe). Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hehe. Kunne ikke falle meg inn å se den dubbet. Er bare det at jeg ikke liker å være avhengig av tekster for å forstå noe. Men skal sannelig prøve, filmen så utrolig bra ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Det tar 5 minutter så legger du ikke merke til at de snakker japansk engang. Mye bedre det enn å ha crappy engelsk dubbing som ikke stemmer med munnbevegelsene. Det der var vel den eneste scenen det snakkes engelsk i hele filmen tror jeg. Filmen har vært på DVD lenge tror jeg. Kan kjøpes bl.a. på avalon og outland. Endret 19. august 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det der var vel den eneste scenen det snakkes engelsk i hele filmen tror jeg. Det er engelsk i et par andre scener, men ikke så mye som den vist i traileren. Det er hun dama, som bytter mellom engelsk, japansk og kinesisk hele tiden. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Denne filmen skal jeg aldri i verden legge mine øyne på. No way. Slapp av.. den er overhodet ikke så "grusom" som noen vil ha det til. Jeg har spillefilm og animefilm versjonen på DVD, og begge er vel verdt en titt. Helst fler, da historien kan være vrien å få inn på første forsøk. Skuespillerene er langt fra Oscar nominasjoner, så det er sagt, men de to hovedrollene er ganske bra utført og bidrar til å gjøre seeren urolig (med rette). Det er ikke så mye blod og gørr som det kan virke som, det er spredt over hele filmen tross alt. Den dama som snakker engelsk av og til er passe føkka i huet Endret 19. august 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det er engelsk i et par andre scener, men ikke så mye som den vist i traileren. Det er hun dama, som bytter mellom engelsk, japansk og kinesisk hele tiden. Det skjønte jeg virkelig ikke vitsen med da jeg så den.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har alrdi vert noe fan av slike filmer, fikk egentlig nok da jeg så Ichi The killer tegnefilmen/anime sammen med noen kompiser. Det kan hende jeg ser den når folk sammenligner den med braindead, men ikke i dag Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 den filmen skal ikke jeg se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå