Ustedalen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) http://www.ichithekiller.net/trailer/trailer_high.html KVALMT Iallefall ikke en film jeg skal se Edit: La til en parantes på navnet.... Endret 17. august 2005 av tn_00 Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Faens QuickTime. Gidder ikke installere den. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Traileren får det til å virke så mye verre en det egentlig er. 90% av volden er morsom vold, som du ler av (ikke fordi det er teit, men fordi det er kult). Som Kill Bill volden. De andre 10% er voldtekts vold, som man kanskje ikke ler så mye av, og det forstår jeg at du ikke liker. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vel, jeg har sett værre, men må innrømme at det så ganske ille ut. Selv synes jeg grensen går på ting som Guineapig - The Devils Experiment. Hvis man hadde laget en trailer fra Kill Bill vol.1, med bare det aller værste, kan det godt tenkes at det ville se mye mer voldelig ut en den egentlig er. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Etter å ha sett traileren må jeg iallefall se den, elsker sånne filmer Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 For de som ikke liker Quicktime -> alternativ. Ichi the Killer er jo en artig film, liker man Braindead så burde man også kunne like nevnte film. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ahh! Den må jeg se! Skikkelig delikat da^^ Men det er jo som Scarface^ sier Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vel, jeg har sett værre, men må innrømme at det så ganske ille ut. Selv synes jeg grensen går på ting som Guineapig - The Devils Experiment. Hvis man hadde laget en trailer fra Kill Bill vol.1, med bare det aller værste, kan det godt tenkes at det ville se mye mer voldelig ut en den egentlig er. Guineapig er jo kos Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg likte ikke Guineapig. Lastet den ned (yes i did) for å se hva det var, og jeg må innrømme at den var mye "mildere" enn det jeg hadde trodd, men siden den prøver å ligne sånn på "snuff" eller hva det heter, synes jeg det ble ekkelt. Særlig det med markene. Fysj Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 På en europeisk premiere ble det delt ut spyposer. Ryktet har det til at det var minst en person som benyttet seg av tilbudet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 De andre 10% er voldtekts vold, som man kanskje ikke ler så mye av, og det forstår jeg at du ikke liker. Speak for yourself, loser, noen av oss runker til voldteksscenen i Irreversible. Yes, well, anyway... Som nevnt, det er en kosefilm. Ikke glem hvor mange som spydde/osv av The Exorcist. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 haha rått, den filmen må sees! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Den filmen er jo en fryd for øyet! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Før folk begynner å bestille filmen i øst og vest er det verdt å nevne at den engelske utgivelsen er klipt en del, likeledes Hong Kong-versjonen. Den nederlandske utgivelsen og den Unrated'ede amerikanske er uklipt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Takk for linken, Nisje Olm Den traileren var da morsom (hvor er *slikke-seg-rundt-munnen-smileyen* ?) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Ichi the Killer er på min topp10-liste over tidenes beste filmer. Takashi Miikes beste, og det sier egentlig det meste. Tadanobu Asano er en av de kuleste skuespillerne der ute og jeg hadde gladelig drept for garderoben hans i denne filmen. There's no love in your violence. *** DON'T SUE *** Forresten, om noen synes den er syk, se det her: August Underground's Mordum Kos dere gjerne på internettsiden til produsentene; http://toetagpictures.com *** DON'T SUE *** Endret 17. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 På grensen av hva man burde vist på film. Skjære på tits. ÆSJ. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 syk trailer, men er enig i det andre har sakt her også.. nå "må" jeg bare se filmen Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Strengt tatt er ikke Ichi the Killer den Miike-filmen jeg ville anbefalt å starte med, fordi den hvis man ikke kjenner Miikes vanlige virkemidler kan virke rotete og usammenhengende. Miike bruker ofte kontinuitets-'feil' som bevisst virkemiddel for å oppnå en effekt, og jeg synes vel ikke Ichi er den filmen der en uinnvidd lettest ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå