maradona Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Heisann, jeg har denne lille røveren, og jeg må skifte batteri innimellom. Finnes det oppladbare AAA batterier og lader til disse? Er det kvalitet? Er litt lei av å kjøpe nye. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Ja det finnes. Har to stykker selv faktisk. Men vet ikke hvor de selger dem... Kan prøve å finne det ut. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Kjøp 4 stk. batterier (AAA) og en batterilader for ca. 300 kr. hos din nærmeste elektrobutikk. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 17. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 En sånn en? Kan du lade vanlige batterier da? Jeg trodde de mistet "levetid" hvis de ble ladet opp igjen. Lenke til kommentar
morra Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Går ikke an å lade batterier som ikke er ment å kunne lades (tror jeg). Det står iallefall på de fleste batterier at de MÅ ikke lades. Laderen du linket til skal nok gå, men du må være beredt på å kjøpe separate AAA-batterier. Edit: De mister levetid uansett, men hvis du lader kun når de er tomme, tar det litt lenger tid før de er tomme. Endret 17. august 2005 av morra Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Du må kjøpe oppladbare batterier ja. Den laderen der funker nok bra den. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 En sånn en? Kan du lade vanlige batterier da? Jeg trodde de mistet "levetid" hvis de ble ladet opp igjen. spm tidligere sagt man må kjøpe oppladbare batterier. Levetiden på batteriene går ned ettevert men man kan lade et oppladbart batteri cirka 1000 ganger før det bør byttes ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå