emacoolit Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Men det må jo gå greit å laste ned driverne med CCC, la være å installere CCC, og bruke f.eks. Ati Tray Tools istedenfor CCC? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 BF2 er følsom til klokking har prøvd det flere ganger, så BF2 liker ikke det Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Men det må jo gå greit å laste ned driverne med CCC, la være å installere CCC, og bruke f.eks. Ati Tray Tools istedenfor CCC? Ja det skal gå. Det er nok en del som bruker den løsningen. Nå som Radlinker ikke er noe mer har jeg begynt å bruke ATi Tray Tools selv. Men i sammen med CCC. Endret 18. august 2005 av MistaPi Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 CCC for meg har begynt å gå veldig fort og bra (Har prøvd det før i tidligere rev's, tregt og forferdelig), trenger jeg å tweake mer så gjør jeg det selv i registeret =) Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 BF2 er følsom til klokking har prøvd det flere ganger, så BF2 liker ikke det kjør en runde prime95 du...for å se om systemet er skikkelig stabilt...hvis det fungerer greit, vil jeg tro bf2 gjør det også Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Nå som Radlinker ikke er noe mer Ikke er noe mer? Det "lever" da i beste velgående. Selv om det har blitt slutt på oppgraderinger av det, betyr vel ikke at du må slutte å bruke det? Endret 18. august 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det er bare et tidspørsmål før det blir problemer. Jeg lar det heller bare hvile i fred. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) ** Endret 18. august 2005 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 cyberpet Skrev: 17/08/2005 : 22:51 Virker jo litt rart hvis de skulle gjøre det.. er det ikke en del kort som ikke har støtte for CCC?? Correct me if im wrong... Jeg har ikke sett i de forumene jeg har frekventert at det er noen spesielle kort som ikke takler CCC. Alle som er definert som Radeon og har referanse designet fra ATI kan bruke CCC. Dette er jo noe som driver teamet til ATI (Catalyst teamet) ønsker skal overta for CP. Men det er jo alltid noen som får ustabile maskiner etter driverskifte. Dere vet vel like godt som meg at mange maskiner blir ustabile når det skiftes drivere. Årsaken kan jo være så mangt, ikke avinnstallert forrige driver korrekt, registry ikke tømt. Konflikt med andre programmer, spill, andre hardware drivere. Det er jo litt av et tankekors at de fleste som jobber med software, de anbefaler ikke å oppdatere drivere hvis du ikke har noen problemer. Mens vi som er opptatte av datamaskiner er de første til å skifte drivere selv om vi ikke har problemer, men kanskje vi kan få noen flere poeng i 3DMark. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvis man bruker ATi sin "Catalyst uninstaller", så vil vel driverfjerningen være mer effektiv? ATi anbefaler at man bruker denne. CCC er software (selv om den er tett knyttet opp mot skjermkortdriveren). Med mindre man har en ustabil maskin, så skal CCC fungere sammen med tilhørende driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå