mushi Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Lakkerte toweret mitt, da jeg var lei fargen. Toweret er et guardian gaming tower som er ganske jalla, så tenkte å piffe det opp litt noen meninger? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Bra lakkering Men ett tips, ikke ta med kabinettet ut i skogen og gå ifra det ett sek eller to... Tviler på at du finner det igjen Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 syntes lakkeringen var bra ser bedre ut en originalen ! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hadde jeg vært deg hadde jeg lakkert alt i en farge først Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 vurderte å ta en farge om gangen, men det hadde tatt lenger tid, og jeg ville gjerne bruke pcen samme dagen igjen Tuffeluffe: skal prøve å holde pcen innendørs :!: Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kjempebra lakkert. Ja den er nok ikke lett å finne igjen i skogen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 bra lakket så proft ut! Kult med camo! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sykt bra lakkert da , så skikkelig fett ut så veldig proft ut , første gang du gjør det eller? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 lakka ps1 min for noen år siden Første gang jeg lakker en pc, tok bare litt papp og skjærte ut camo mønster i den,lakkerte og lot den tørke et par timer før jeg satt den sammen igjen, selve jobben tok en times tid ellerno. Legger med et bilde av fronten og den andre siden. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Kul kamuflasje effekt Endret 17. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kjempekult! Hadde aldri orka å skjære ut camo-"brikker" selv da men.. Forresten hører denne hjemme i casemods! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hørtes utrolig strevsomt å skjære ut alle de papplatene. Brukte du virkelig bare en time på hele greia? Endret 18. august 2005 av Seian Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Liten ide: Kanskje bytte til grønne leds/katoder? virker litt feil med rosa/lilla/blå led i et kammo-case. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Hørtes utrolig strevsomt å skjære ut alle de papplatene. Brukte du virkelig bare en time på hele greia? Gjorde det enkelt og greit, hadde 3 stk. papp plater på ca. 30x30cm som jeg kuttet forskjellige mønster i med tapetkniv, så tok jeg å la de rundt på toweret samtidig som jeg lakkerte med en farge om gangen (lot ikke lakken tørke før jeg tok ny farge) pappen var ganske gjennomvått da jeg skulle ta fronten, så måtte ta litt på frihånd. Tordenflesk:ja, skulle bytta leds til grønne, får se hva jeg gidder. Er det noen moderator som gidder å flytte denne til casemods? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ikke verst det der nei Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er det noen moderator som gidder å flytte denne til casemods? Jupp. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) nei, men kan alltids ta noen. Edit: sånn Endret 18. august 2005 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå