Henning L Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Er det noen som har funnet ut hvordan man skriver "æ" med Grafitti 2? Finner den ikke noe sted, untatt på skjermtastaturet. Helst vil jeg bytte til Grafitti, men det går visst ikke ennå Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Dette har jeg forklart før! Får du til Ø? Du drar først en strek opp displayet, skriver en a og en e, drar streken opp, og gratulerer, en æ. Lenke til kommentar
Henning L Skrevet 19. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 hæhæ, endelig... hvorfor er det ingen som skriver det noe sted? Sett på palm sine sider og søkt i google, men ingen kunne æ. Sure greier. Håper noen knekker sperren for Grafitti 1 på tungsten t5. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Det stod i opplærinsprogrammet på min Palm.. Lenke til kommentar
Henning L Skrevet 19. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Jeg finner den i allefall ikke, verken på Palmen, i brukermanualen, på klistremerket som fulgte med, eller på PalmOne sin Grafitti 2 Guide. Men, samma det... nå kan jeg det!! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Og Å og Ø? Lenke til kommentar
Henning L Skrevet 20. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 ø og å sto der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå