OleP Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Heisann! De siste dagene har jeg ikke kommet inn på wappen "Oppretter GPRS-tilkobling" står det.. men det skjer ingenting! Har prøvd å laste ned wap oppsettet fra telenor flere ganger å. Flere som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Heisann! De siste dagene har jeg ikke kommet inn på wappen "Oppretter GPRS-tilkobling" står det.. men det skjer ingenting! Har prøvd å laste ned wap oppsettet fra telenor flere ganger å. Flere som har opplevd lignende? Høres kanskje ut som et dumt spørsmål - men er du helt sikker på at du benytter det nye oppsettet du lastet ned? Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jepp, viste seg at feilen lå hos tele2. Fungerer nå :-) Lenke til kommentar
OleP Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 hm, merkelig=/ fungerer fortsatt ikke! ja, jeg benytter det oppsettet som ligger på telenormobil.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå