[email protected] Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei! Jeg lurer på hva normale tempraturer på idle og på load er med stock vifte? Jeg lurer også på hva en kristisk tempratur både på idle og på load du bør gjøre noe med? Takk for alle svar! Mvh Kristoffer Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har et x800xt. Idle : 38Grader Load : Oppimot 70 til tider Kan ikke hjelpe med annet Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 53 grader idle hos meg.. med vifta på lavest.. er ett 6800 GT kort.. er dette mye? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 53 grader idle hos meg.. med vifta på lavest.. er ett 6800 GT kort.. er dette mye? Nei, det er normal tempratur for eit skjermkort. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 53 grader idle hos meg.. med vifta på lavest.. er ett 6800 GT kort.. er dette mye? Nei, det er normal tempratur for eit skjermkort. Spørs jo hvilket kort du har også. Jeg pleier å tippe på 40grader ved idle, og +13 grader ved load. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Trådstarter: Litt off-topic, men er du glad i spam? Dersom nei; bytt nick! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Trådstarter: Litt off-topic, men er du glad i spam? Dersom nei; bytt nick! tengte akkurat d samme når jeg så nicket... dette tror jeg er normalt bra temp på et skjermkort... tror det begynner å bli litt skummelt når man passerer 70-75grader... dette har med de syltynne kobberbanene som kan smelte eller bli myke som de blir først... I teorien, kobberet er varmt å kansje litt mykt, du sparker i pcn ved et uhell, ganske kraftig... da tipper jeg det kan skje noe... DOG Bare en TEORI fra min side... EDIT : ser at max temp er vel lav, rundt 60 er vel normalt med original kjøler.... Endret 25. august 2005 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå