MyBigMouth Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Jeg har begynnt på en ny skole der det er veldig satt vekt på pc bruk. Men det er også regler som sier det at mobilen, nei den skal være av..... Noen som har noen begrunnelser for at denne skal være på? For jeg har veldig lyst å ha den på i løpet av timene. PS: pcen har bluetooth Endret 17. august 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du kan lagre notater på den, rekgne med en, hvis det trengs. Nyere og mer avanserte mobiltelefoner kan synkronisere med PCen, så du må ha den, til å synkronisere med PCen over BT hvis telefonen har det, så du kan få lagt over ting du har gjort på PCen, slik ta du kan gjøre mer hjemme, I fritiden på skolen kan du surfe på nettet med telefonen vi BT (bare 10 meter fra da) og en siste en som alltid fungerer. mormor er på sykehus, og er veldig syk, og du må ha på mobilen fordi de skal ringe om det skjer noe. Det er Viktig! Men det er ikke snilt gjort heller da, hvis mormor ikke er syk... Men den fungerer Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 gikk IKT for et par år siden, og det var null stress med mobil der. hadden den på, og snakka i tlf i timen i 10 min uten at læreren gadd å ense det.. slække jævel men du kan da bare sette den på lydløs? ingen trenger å vite at den er på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå