espensannes Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jeg en av MANGE som gleder meg til xbox360, men lurer på noe, hva blir harddisk størelsen på de to forskjellige? jeg hadde jo planer om modifisere denne også viss det går, så viss hardisken på den dyreste utgaven er stor, er det vel lurt og likeså godt kjøpe den? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jeg en av MANGE som gleder meg til xbox360, men lurer på noe, hva blir harddisk størelsen på de to forskjellige? jeg hadde jo planer om modifisere denne også viss det går, så viss hardisken på den dyreste utgaven er stor, er det vel lurt og likeså godt kjøpe den? Ettersom jeg forstår det er det 20GB på den dyreste utgaven og ingen harddisk på den billigste. Jeg skulle nesten tro at det gikk å sette inn en harddisk til den billigste utgaven, eller går det ikke? Uansett hvis du har en xbox i dag med stor hd kan du sikkert bare sette inn denne på xb360 Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jeg en av MANGE som gleder meg til xbox360, men lurer på noe, hva blir harddisk størelsen på de to forskjellige? jeg hadde jo planer om modifisere denne også viss det går, så viss hardisken på den dyreste utgaven er stor, er det vel lurt og likeså godt kjøpe den? Ettersom jeg forstår det er det 20GB på den dyreste utgaven og ingen harddisk på den billigste. Jeg skulle nesten tro at det gikk å sette inn en harddisk til den billigste utgaven, eller går det ikke? Uansett hvis du har en xbox i dag med stor hd kan du sikkert bare sette inn denne på xb360 Det er ikkje samme type harddisk som blir brukt i xbox som i x360. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Mån får vel kjøpe en litt større etterhvert tenker jeg. forskjellige størlelser mellom 20-400 er vel perfekt... har ikke helt sjønt hvorfor folk trenger mer en 20 gig... men har de MYE musikk eller filmer er det jo ok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå