tebo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvor mye koster AutoCAD? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 skal du tegne hus og lign? husk at autocad har begrenset 3d støtte, vil du drive med 3d grafikk oxo så anbefales andre programmer. Lenke til kommentar
Flens Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 En vanlig 1-bruker av Autocad 2006 ligger vel i dag på litt over 15.000,-. Men finnes i studentversjoner til rundt 1.500,-. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 skal du tegne hus og lign? husk at autocad har begrenset 3d støtte, vil du drive med 3d grafikk oxo så anbefales andre programmer. Hvilke andre programmer anbefales da? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Innlegg som diskuterte "gratis" nedlasting fra internett er slettet. Husk at å foreslå slikt er i strid med retninglisnjene og kan medføre advarselsøkning. Geir Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 skal du tegne hus og lign? husk at autocad har begrenset 3d støtte, vil du drive med 3d grafikk oxo så anbefales andre programmer. Hvilke andre programmer anbefales da? du sa ikke hva du skulle bruke autocad til.. jeg bruker archicad og vektorworks. syns de er lettere og bedre å bruke. Lenke til kommentar
tebo Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 skal du tegne hus og lign? husk at autocad har begrenset 3d støtte, vil du drive med 3d grafikk oxo så anbefales andre programmer. Nei jeg skal ikke tegne hus eller noen ting, jeg bare lurte på hvor mye det koster. Takk for alle svar Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 skal du tegne hus og lign? husk at autocad har begrenset 3d støtte, vil du drive med 3d grafikk oxo så anbefales andre programmer. Nei jeg skal ikke tegne hus eller noen ting, jeg bare lurte på hvor mye det koster. Takk for alle svar Det var meg han spurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå