Gå til innhold

veldig treg nedlasting med bittorrent

Margarus

Anbefalte innlegg

hei

jeg er en av "mange" brukere av nett trackeren www.adressefjernetogadvarselutdelt.org

men nesten alti så går det så forferdelig tregt !

ofte så er det mange sendere som deler men kommer sjeldent over 5kb sec fks og da må jo pcen stå på i ukesvis for at noe skal bli ferdig.

min inett linje er 2024\300 så det skulle holde. jeg sitter ikke bak noe firewall eller lignende

kan det være programmet bittorrent som jeg bruker som er dårlig . noen tips om andre programmer helst uten spyware osv som man får bedre speed av? :dontgetit:

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg leke moderator å si:

"Beklager men denne posten strider mot retningslinjene"

# #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold
Lenke til kommentar
Nå skal jeg leke moderator å si:

"Beklager men denne posten strider mot retningslinjene"

# #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold

Da skriver jeg bare at tråden stenges, og advarsel er utdelt til trådstarter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...