Gå til innhold

ekstra stort sim?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Noen som vet om det er mulig å få 32kb SIM til Zalto abb.? Har Zalto p.t., men kun "standard" SIM. Kan bare lagre 100 nummere, hvilket er grenseløst irriterende. Betaler det de skal ha for å gi meg 32kb SIM.

 

Vet det er mulig å få det på diverse netcom/mthr abbonementer, hvilket er en mulighet, men det er evig stress med nummerportabilitet iom at abb. er reg. på min søster som bor langt pokkerivold :grin:

 

Å bytte håndsett er også utelukket da det har stor affeksjonsverdi.

 

 

mvh

bfisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Oyo kontant simkort har ikke noe mer minne enn andre simkort. Det er heller ikke noe selskap som heter oyo, oyo er bare et nytt ungdomsabonnenment fra Telenor Mobil. (Før fikk man større simkort med oyo, men dette er faset ut nå siden det ikke er mulig å kombinere med mobilhandel).

 

Mvh

Luffe

Lenke til kommentar

Det var mulig å få større sim kort for et år siden.Da het det oyo big sim, du fikk litt billigere sms pluss at du fikk plass til 250 kontakter og 30 sms.

 

Jeg kan garantere at gjennom telenor mobil får man ikke så store simkort noe mer. Da må det være noen gamle simkort som forhandleren har til overs. Bare husk at om man kjøper et sånt simkort får man ikke tilgang til det nye tjenestene til Telenor Mobil (mobilhandel).

D

et nye oyo (som kom i juni) må ikke forveksles med det gamle oyo siden det nye er et frittstående abonnement.

 

Om andre operatører kan levere større simkort vet jeg ikke.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Luffe_ på 2002-08-09 13:52 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Norge er et suppeland.

I våre naboland har 32k sim vært vanlig lenge hos mange leverandører. Men Telenor, som går så dårlig (bare med 10 milliarder i overskudd) har ikke råd til 32k kort.

 

Hadde det ikke vært for at det bor så mange svensker i Sverige, hadde jeg emigrert for lenge siden :smile:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...