simensg Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har nettopp skaffet meg et såkalt KN filter, men har problemer. Når jeg skulle fjerne luftfilterboksen, så jeg at det gikk en slange fra boksen og inn i toppen. Hva har denne slangen som funksjon? Er det farlig å fjerne denne slangen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Tipper det er for å suge opp oljedamp og brenne dette opp i motoren. Er ikke sikker på hva man bør gjøre med denne. Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det er vel bare for å resirkulere oljedamp fra motoren. Ser ingen grunn til å bruke den lufta som kommer ut der. Er vel bedre med kald og frisk luft istedet for gammel, varm oljedamp. Kan kanskje bli litt søl dersom du legger slangen løst i motorrommet Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 For all del du må finne en løsning på dette, avluftinga til ventihuset er viktig! hvist du tar av slangen på ventilhuset og kjenner på trykket som kommer ut derfra så skjønner du hvorfor, dessuten så får en renere forbrenning (høres karnsje merkelig ut men det er sant) Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 har du ikke en gummibelg mellom kn filteret og gasspjeld huset? sett den inne der du, bare få det tett rundt!! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) hjelp.! hva er d dere anbefaler guttn.?? K&N har et eget søtt lite konfilter som er ment til veivhusventilasjon (som det heter) denne veivhusvent. er grunnlag til styk på EU-kontroll hvis den ligger løst i motorrommet.. Endret 26. august 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå