the bønn Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg skal kjøpe meg en bærbar til jeg skal starte på skola, Jeg vil ha en rask pc men minst 80gb lagringsplass. skjermen må også vårrå behagelig å sjå på, den skal også kunne brukes til spilling ol. Jeg har ca 8000-10000 å bruke Mvh Fredrik Berntsen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 En modell fra PSDATA kan være grei vel ? Den oppfyller kravene dine greit nok. men kommer ann på når du begynner på skolen ;p om du måtte den til da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva synest du om denne? Acer AS5014WLMi /AMD64 3400+/15,4"-GL/512MB/80GB/DVD-Dual(DL)/WLAN/XP Home Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei og velkommen til forumet! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Se også Sticky og retningslinjene for mer informasjon om emnefelt. Der kan du lese at en emnetittel i denne kategorien skal innholde mer info enn bare at du skal kjøpe eller selge PC. Den skal gjerne fortelle noe om bruksområde, budsjett og evt. preferanser på deler du ønsker deg. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) dette hører hjemme i Bærbar pc tråden! der får du nok de svarene du trenger men får å svare på spm, se enten på dell.no eller så er tundra pc`en et veldig bra valg Endret 17. august 2005 av alex91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg