Gå til innhold

Kjøp av bærbar

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en bærbar til jeg skal starte på skola, Jeg vil ha en rask pc men minst 80gb lagringsplass. skjermen må også vårrå behagelig å sjå på, den skal også kunne brukes til spilling ol.

Jeg har ca 8000-10000 å bruke

Mvh Fredrik Berntsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til forumet!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Se også Sticky og retningslinjene for mer informasjon om emnefelt. Der kan du lese at en emnetittel i denne kategorien skal innholde mer info enn bare at du skal kjøpe eller selge PC. Den skal gjerne fortelle noe om bruksområde, budsjett og evt. preferanser på deler du ønsker deg.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...