Northrop Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) hei jeg lurer på om det går ann og ha linux musikkavspillnings programmet i win xp? syns det egentlig var et helt ok program tenkte og teste den iforhold til winamp Endret 17. august 2005 av Northrop Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Hvilket program? ups sorry jeg har brukt knoppix, husker ikke hva som lå på den =/ men hva finnes det ? Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 De eneste programmene jeg kommer på som det er mulig å kjøre i Windows er MPlayer og VLC (disse er mer beregnet på video). Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 amaroK ? i windows xp. ?? står ikke at den er til win idet heletatt Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nei. Poenget her var at du ikkje visste kva for program det var som fulgte med Knoppix, og eg spurte om det var amaroK. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Følger ikke xmms med Knoppix? Den finnes vel ikke til Windows. Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Følger ikke xmms med Knoppix? Den finnes vel ikke til Windows. det var det ok da ble jeg litt mere klok:) Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 tror jeg bare skal kjøpe meg SuSe 9.3 men det blir ikke før jeg får lønning Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Følger ikke xmms med Knoppix? Den finnes vel ikke til Windows. xmms er jo nesten helt lik winamp (v3, tror jeg), så det er vel bare å installere winamp om man savner XMMS i windows. Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 jeg får ikke winampen til og funke ordentlig denne gangen, så istede for og installere xp på nytt så hadde det vært fin og bare bytta til en annen musikk avspillings program Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 XMMS er en kopi av WinAmp v2. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 tror jeg bare skal kjøpe meg SuSe 9.3 men det blir ikke før jeg får lønning SUSE 9.3 kan lastes ned gratis. Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 tror jeg bare skal kjøpe meg SuSe 9.3 men det blir ikke før jeg får lønning SUSE 9.3 kan lastes ned gratis. hvor kunne du ha gitt meg en link? men dumt spørsmål, er den lovlig? og hvorfor tar linuxbutikken 600,- eller no for den da? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) hvor kunne du ha gitt meg en link? men dumt spørsmål, er den lovlig? og hvorfor tar linuxbutikken 600,- eller no for den da? http://www.novell.com/products/linuxprofes...s/ftp/eval.html Med den som Linuxbutikken selger følger det med trykte manualer og telefonsupport. Ja, den er helt lovlig. Endret 17. august 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 hvor kunne du ha gitt meg en link? men dumt spørsmål, er den lovlig? og hvorfor tar linuxbutikken 600,- eller no for den da? http://www.novell.com/products/linuxprofes...s/ftp/eval.html Med den som Linuxbutikken selger følger det med trykte manualer og telefonsupport. Ja, den er helt lovlig. et dypt og høflig bukk, med stor takk til Gimper Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) men dumt spørsmål, er den lovlig? og hvorfor tar linuxbutikken 600,- eller no for den da? Fordi du får med original-CD-er og en tykk og lettfattelig innføringsbok i en fin eske. (Og "fordi de kan"; linuxbutikken er dyre og fæle) Btw, "musikkavspillingsprogram" er ett ord, ikke tre. Tråder med ett ord til tema stenges Endret 17. august 2005 av slime mold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå