Gå til innhold

Haumarush er ødelagt allerede...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tor blizzard har et "overflod system" som gjør at det kommer til og bli flere plasser på serveren etterhvert som folk kommer seg ut av starterområdene. Hvis ikke de hadde vært slik så hadde det jo hvert tusenvis av folk i hvert starterområde.

Lenke til kommentar

De kunne kanskje fiksa én ny server til, da hadde alt blitt bra trur jeg. Veit det er VELDIG mange lvl 60-folk som har lyst til å begynne på scratch nå, uten char-flytting eller noe.

Samtidig er jeg overbevist om at det blir mye bedre plass etter hvert. Skulle de sluppet på flere folk inn på serveren nå i formiddag så hadde det vært klin umulig å gjøre quests der.

Jeg syns de skal ha ros for stabiliteten på Haumarush, den var HELT fri for lagg til tross for... vel, ja, ta en titt selv. Dette var tilstanden klokka 11.05.

Lenke til kommentar

Ja syns det er rart at servern ikke har kræsja på et vis enda, er jo fortsatt 5000+ i køen vis man prøver å gå inn nå så det er bra, og ja blizzard viste at dette ville skje, leste det i en post på forumet der han Thundergod eller hva han heter sa det.

Så ja er vel enig at det skulle lagt til litt fler servere enn bare 1 men det får gå er 100% overbevist om at dette vil roe seg ned ettervært.

Så lenge jeg bare kommer inn en gang før midnatt idag så blir jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...