Peprepupp Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Like etter booteskjermen til Windows har vist seg, kommer det en blåskjerm med masse tekst, før pesen restarter. Jeg har prøvd å trkkye på "Pause Break" knappen, men det funker ikke. Dataen funker i Safe mode, men når jeg prøver å avinstallere programmer som har vært litt bugga i det siste, står det at XP ikke kan kjøre Windows Installer i SAfe mode. Hvordan får jeg skjermbildet som jeg snakker om i det første avsnittet til å vare lenger? og hvordan får jeg avinstallert ting i safe mode som bruker windows installer? Endret 17. august 2005 av Peprepupp Lenke til kommentar
Vain Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen programmer har en .exe-fil som heter "unwise.exe". Denne vil uninstallere programmet. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Sjekka etter uninstallfilen, men fant de ikke. Uansett.. Problem solved. Tok systemgjenoppretting, og det funka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå