[email protected] Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei! Jeg lurer på om 42 på idle å 48 på load er mye med stock vifte? Hvilken tempraturer bør du vurdere å gjøre noe med? Takk for alle svar! Mvh Kristoffer Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Helt fint det, så lenge det er under 60C load så går det bra. Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 vil nå si det ikker er krise så lenge han holder jeg under 70 jeg da men... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 vil nå si det ikker er krise så lenge han holder jeg under 70 jeg da men... Det jeg sier og. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 vil nå si det ikker er krise så lenge han holder jeg under 70 jeg da men... Det er ikke farlig, men du korter ned levetiden på CPU'en. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jo lavere jo bedre. Man bør helst holde seg under 60-70, ja, men man trenger ikke å uroe seg noe særlig før den runder 75! Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 vil nå si det ikker er krise så lenge han holder jeg under 70 jeg da men... Det er ikke farlig, men du korter ned levetiden på CPU'en. vell...vil tro at med en temp på 70 vil levetiden bli 4-5 år, og innen da har han nok kjøpt seg noe nytt og bedre uansett... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 vil nå si det ikker er krise så lenge han holder jeg under 70 jeg da men... Det er ikke farlig, men du korter ned levetiden på CPU'en. vell...vil tro at med en temp på 70 vil levetiden bli 4-5 år, og innen da har han nok kjøpt seg noe nytt og bedre uansett... Endelig noen som forstår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå