Andsør Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Heisann. - Har i dag fått prøvet meg fram med 350D, og fikk tatt et par test-bilder. Jeg er ca 100% ferskenpels når det gjelder fotografering, såeh.. Bildet er som overskriften sier, av en huske i bevegelse. http://home.no.net/ssaero/test.jpg Tar gjerne imot konstruktiv kritikk, i håp om å bli en bedre hobbyfotograf! Endret 17. august 2005 av Andsør Lenke til kommentar
engekri Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Tøft bilde, jeg tror det kunne blitt enda bedre hvis du hadde tatt et litt større eller et litt annerledes utsnitt. Ikke det at jeg har veldig peiling på lyssetting i bilder men her har du truffet på en bra måte. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Stilig bilde, ja. Er det tatt med KIT-objektivet? Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Tusen takk! Nei, dette er tatt med et Canon EF 28-80mm F3.5-5.6. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Oj! For et spennende bilde! Det eneste jeg reagerte på var utsnittet. Enten skulle utsnittet vært større eller mindre. Kutter liksom akkurat såvidt husken (nederst på dekket). Enten kutter du mye eller ikke no. En liten regel Utrolig stilige farger og at du fikk det mønsteret i dekket til å bli så skarpt. Utrolig bra. Stå på Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Tusen takk for alle kommentarer. Grunnen til at det ble kuttet slik, er at orginalbildet er sånn . Dette var en av mine første bilder, så jeg får skylde på det. Takk igjen! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du kunne croppa det etterpå Samma det. Fint bilde forde. Du, hva heter du forresten? Jeg heter Anders Ø. Jeg kunne nesten hatt samme nick som deg Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Hei, Anders. Jeg heter Anders S. Jeg har ikke croppet bildet noe annet enn i sidene, så orginalbildet som er tatt "har skylda" Endret 17. august 2005 av Andsør Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ble ganske imponert her jeg assa.. Bigk Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Får litt følelsen av fremtiden. Minner meg sikkert om en film eller noe. Ser for meg en forlatt lekeplass i en forlatt by i en forlatt fremtid. Stilig bilde! Jeg likte det. Synes også det er et finfint lys i bildet. Er ikke så enig i at croppinga er feil. Synes den fungerer fint, men igjen, det er jo min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå