Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg bestilte ADSL 4Mb fra Start.no. Linja er levert og alt funker greit. I dag kom det i posten en freesbee i posten til meg med hilsen fra start.no for at jeg valgte dem som leverandør av internett til meg. De hadde full forståelse for at jeg ville sitte inne og surfe, men sendte en freesbee så jeg hadde grunn for å stikke ut å trekke litt frisk luft. Jeg vil bare si det var en kjempe gest fra start.no sin side, og vil med det bare spre budskapet videre til andre ISP'er om at dere er her bare på grunn av oss som kunder. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Salgstriks. Kosta lite å sende deg den frisbeen, men reklamen du er for Start.no er verd litt meir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ehmm. Salgstriks etter at man har bestilt og fått levert varen... Det at de viser sine kunder en oppmerksomhet er jo bare bra. Kan nevne av Psdata sender med tskjorte ved større bestillinger. Komplett bruker å sende med sukkertøy ved større ordrer. Ingen av de reklamerer med det, så noe salgsstriks er det ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) At du postet her inne for å vise hvor bra du synes Start.no er viser at markedsføringen funket. Bedre enn Komplett-snopet -det blir man jo bar feit av Endret 17. august 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Foretrekker t-skjorte eller frisbee ja, har noen av dere smakt over en uke gamle slikkerier som har ligget litt for lange på postkontoret??? Ikke gjør det, det var ikke en hyggelig opplevelse.... Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Foretrekker t-skjorte eller frisbee ja, har noen av dere smakt over en uke gamle slikkerier som har ligget litt for lange på postkontoret??? Ikke gjør det, det var ikke en hyggelig opplevelse.... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 *: meningen er vel at du skal flashe hippe og trendye Start.no på plenen i sommervarmen med alle jentene, for alle de andre som ikke har bestilt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Foretrekker t-skjorte eller frisbee ja, har noen av dere smakt over en uke gamle slikkerier som har ligget litt for lange på postkontoret??? Ikke gjør det, det var ikke en hyggelig opplevelse.... Vet ikke hva slags kleskoder folk her inne har, men jeg er lite fristet til å sparde rundt i en grim PS-data t-skjorte Edit: Men smart med frisbee, så holder folk seg ute og lar vær å belaste nettverket! Noe for NGT? Endret 17. august 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vet ikke hva slags kleskoder folk her inne har, men jeg er lite fristet til å sparde rundt i en grim PS-data t-skjorte Funker greit på LAN's... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå