The_Norsemen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei. jeg trenger hjelp til å få fikset en msn konto som har blitt hacket, msn kontoen er [email protected],kan dere være så snille å opprette den igjen? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Spøker du eller? Jeg tror det er lite som kan gjøre hvis du har mistet en MSN konto, kanskje microsoft som styrer hele kassen kan hjelpe deg på en eller annen måte, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hacket? sikker på det? hvordan vet du at den er blitt hacket? og beskriv litt bedre kommer du inn på hotmail kontoen eller er det bare msn som ikke virker? og hvordan skal vi få oppretta den igjen da?tror nok ikke det går Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 r dete 1 spok ? nopz kjæresten til hun som har den kontoen har hacket den... å det er seriøst.. ps har noen av dere et hacke program.. å ja de er snuppa kontoen! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 nopz kjæresten til hun som har den kontoen har hacket den... å det er seriøst.. ps har noen av dere et hacke program.. å ja de er snuppa kontoen! kan dere ikke bare spørre kjæresten hennes om å ordne opp i alt igjen da?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 omg haxxor flaxxor! Spør kjæresten pent? Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 hacket? sikker på det? hvordan vet du at den er blitt hacket? og beskriv litt bedre kommer du inn på hotmail kontoen eller er det bare msn som ikke virker? og hvordan skal vi få oppretta den igjen da?tror nok ikke det går heisann.... det er min konto dere snakker om..å jeg vet den er hacket fordi kjæresten min sa han gjorde det... så jeg kommer ikke inpå hotmail lenger..og jeg VET han ikke bare skifta kode,for den koda jeg hadde på kontoen er det helt umulig at han kunne vite om.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 skal det ikke være litt vanskelig og hacke seg inn på msn/hotmail brukerkontoer? sikker på at han ikke bare forandra passordet da? Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 nopz kjæresten til hun som har den kontoen har hacket den... å det er seriøst.. ps har noen av dere et hacke program.. å ja de er snuppa kontoen! kan dere ikke bare spørre kjæresten hennes om å ordne opp i alt igjen da?? jeg har alt spurt kjæresten min om han vil ordne den igjen.men han lyver å sier at han husker ikke hvordan han gjør det.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Deng kjæresten din. Endret 17. august 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg ville vurdert stillingen hans som kjæreste. Si at du ligger med en annen om han ikke fikser det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 nopz kjæresten til hun som har den kontoen har hacket den... å det er seriøst.. ps har noen av dere et hacke program.. å ja de er snuppa kontoen! kan dere ikke bare spørre kjæresten hennes om å ordne opp i alt igjen da?? jeg har alt spurt kjæresten min om han vil ordne den igjen.men han lyver å sier at han husker ikke hvordan han gjør det.. vel gi han en på tygga og slå opp etterpå så lager du en ny konto Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 skal det ikke være litt vanskelig og hacke seg inn på msn/hotmail brukerkontoer? sikker på at han ikke bare forandra passordet da? ja jeg er 100 % sikker.han har et hacke program sa han... Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Deng kjæresten din. hehe..fristende Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg ville vurdert stillingen hans som kjæreste. Si at du ligger med en annen om han ikke fikser det. er du gal..da dreper han meg Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 nopz kjæresten til hun som har den kontoen har hacket den... å det er seriøst.. ps har noen av dere et hacke program.. å ja de er snuppa kontoen! kan dere ikke bare spørre kjæresten hennes om å ordne opp i alt igjen da?? jeg har alt spurt kjæresten min om han vil ordne den igjen.men han lyver å sier at han husker ikke hvordan han gjør det.. vel gi han en på tygga og slå opp etterpå så lager du en ny konto jeg har laget 2 nye kontoer..og får ikke låv å bruke noen av dem..for jeg kan chatte med gutter vet du..øøøh!! mr.sjalu... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg ville vurdert stillingen hans som kjæreste. Si at du ligger med en annen om han ikke fikser det. er du gal..da dreper han meg Nesj. Han fikser kontoen. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg