carl-kr. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) hvor er det best å handle bærbar med betalings utsettelse? hvem har best ordninger? må ha pc`en nå,men har bare 6000,- å bruke. tenkte å kjøpe en til ca. 9000,- så jeg heller får betale resten når neste lønn kommer ser at dell har slikt,men noe sier meg at dell ikke er noe serlig. Endret 17. august 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hvor er det best å handle bærbar med betalings utsettelse?hvem har best ordninger? må ha pc`en nå,men har bare 6000,- å bruke. tenkte å kjøpe en til ca. 9000,- så jeg heller får betale resten når neste lønn kommer ser at dell har slikt,men noe sier meg at dell ikke er noe serlig. Dette spørsmålet bør evt forhandlere svare på, og jeg syntes du bør forhøre deg litt rundt. (føler dette evne ikke passer på dette forumet...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Passer vel best på webshop- og butikkdiskusjoner denne...? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Passer vel best på webshop- og butikkdiskusjoner denne...? når jeg tenker meg om gjør den kansje det sry.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå