viper_venom Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har litt problemer når det gjelder opera mini: Når jeg skriver inn amobil.no og trykker på ”søk” kommer det opp en rute der det står ”oversetter” nederst til venstre. Det tak kanskje to minutter så står det ”kunne ikke opprette forbindelse til tjener”. Hva gjør jeg galt? (Har en k700i med telenor kontantkort) Lenke til kommentar
hørting Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har samme problemet på T630 Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Flyttes til seksjonen for programvare til mobil. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du må endre på "Innstillinger for Java"..... Det skal stå "koble til med": Tnm-Internett-Gprs Lenke til kommentar
viper_venom Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Hehe,det er der problemene begynner skjønner du.. Når jeg går inn på innstillinger for java står det bare internetprofiler der. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå