Antenne Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vil en videospiller forsterke antenne-signalet (så lenge den får strøm, så klart) slik at man kan kople en forgrener (et T-stykke) på utgangen? (Er det f.eks standard?) Jeg spør fordi jeg allerede har satt en forgrener på den vanlige antenneutgangen, hvor den ene antenneledninga går til TV-kortet og den andre til videospilleren, men jeg trenger altså ett uttak til. (Jeg har også et kabelmodem, men det har eget uttak og egen kabel fra samme boksen.) Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du får neppe noen nyttig forsterkning, men prøv heller med en antenneforsterker. Lenke til kommentar
Antenne Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Du får neppe noen nyttig forsterkning, men prøv heller med en antenneforsterker. Det kunne jeg også ha gjort, men siden videospilleren allerede er tilkoblet grenuttaket så tenkte jeg at jeg kunne slippe å kjøpe en ekstra boks. Men hvordan vil signalet påvirkes dersom man "overbelaster" antenneutgangen med tre apparater? (Det blir vel som å koble to apparater i serie gjennom videospilleren, med liten forsterkning.) Signalet er jo bra nå, men jeg må ta kabelmodemet med i betraktningen, dersom det skulle bli påvirket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå