Rostad Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Ja da har maskinen min klikket! Jeg skrudde på maskinen som vanlig for 2 dager siden og så begynner den og pipe noe alvorlig, i forhold til hva den bruker og gjøre. Så når den svarte skjermen kommer opp og all den dritten der kommer så står det helt nederst : FDC eller FCD feil (husker ikke helt.) Noen som kan hjelpe meg!? Endret 17. august 2005 av sNaXx0r Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Får du skjermbilde utenom det? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Får du skjermbilde utenom det? Ja det starter helt vanlig, men nå det kommer til den svarte skjermen også det det står alt mulig rart, og en logo oppe til høyre, da står det helt nederst FDC feil... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Får du skjermbilde utenom det? Ja det starter helt vanlig, men nå det kommer til den svarte skjermen også det det står alt mulig rart, og en logo oppe til høyre, da står det helt nederst FDC feil... Prøv om det hjelper med resetting av BIOS. Eventuellt clear CMOS. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 1. Les hva som står i signaturen min 2. http://www.sysopt.com/cmospass.html ...drit i det med at du resetter passord, :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå