Grundig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Forhåpentligvis blir ca halvparten av de som har svart her inne irettesatt av forumstyret. Det smalt fra rett kjeft! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Forhåpentligvis blir ca halvparten av de som har svart her inne irettesatt av forumstyret. *håpe hardt* Lenke til kommentar
Same- Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ikke vær snille på ban's her a moderatorer. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvorfor kan ikke alle bare kose og bli ferdige? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du Tomat-Ulf, den fetteren din, ironi, hvor bor han? Han bor i Velle som er en delkommune av Volle. Ved siden av Trond om du har vært der. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Denne tråden er helt bak mål. Videre er denne tråden full av spam. Dere skulle latt mods ta seg av slikt. Stenger denne tråden før ting tar helt overhånd her, og diskuterer tråden internt med moderator teamet. Snorre *Tråd stenges* Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Som Orresnei sier: "Denne tråden er helt bak mål." Dere vet bedre enn å delta i slike tråder. Dette går klart fram av Nettiketten: Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg? Det du i alle fall ikke skal gjøre er å svare i den tråden der hvor regelbruddet er. Dette vil kun gi tråden unødvendig oppmerksomhet. Og du vil selv bli regelbryter dersom du poster informasjon i tråden som ikke er i samsvar med hva den egentlig handler om. Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet. I tillegg er personangrep forbudt, det samme gjelder SMS-språk og lignende. De meste aktive i tråden har fått en reaksjon, en rekke advarsler er delt ut og trådstarter har fått en velfortjent ferie så han kan tenke over hva han egentlig vil med å være medlem her. Jeg sier dette for å understreke at vi ikke godtar den slags tråder eller poster her på forumet, og at de som måtte føle seg fristet skal vite hva slags reaksjoner de kan vente seg. Geir Endret 17. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg