Doga Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Dette er jo noe av det mest useriøse jeg har lest på lang, lang tid. Jaja, den blir nok stengt snart, håper jeg. Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hahaha! Fytte så morsomt! Takk du der bak skjermen din, for en ekstra god latter! Altså, GW f.eks har bedre grafikk, kanskje lyd osv., men alikevell liker jeg WoW bedre. GW har du egentlig ingenting å se frem til. I WoW har du jo insta nces, items, mount osv. Men uansett: "Noen liker dattera og andre like morra". Sånn er det bare. oiiii så stort..... gw har faktisk også items!!! du har sikkert ikke prøvd gw en gang! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Heheheheheheh! hvem ler sist? jeg^^ alle WOW folka gikk på en KRAFTIG smell der ja^^, hvem står? jo GW Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 60 svar på 18 minuttar Vart liv i folket no ja. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Synes den tråden her nesten er like søt og sjramerende som den til han KuØyvind eller hva han kalte seg. Og mange innlegg på kort tid. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 kult at såpass mange personer med over 500 innlegg bryr seg.. WoW er ikke roten til så mye godt, men derimot en del ondt.. 2 av klassekameratene mine droppet skolen pga WoW og en annen holdt på å stryke i flere fag.. rart at ingen amerikanere har gått til sak med et personlig problem som følge av WoW.. seriøst bra tråd, bare litt dårlige argumenter.. og sak.. og eksistens... Du tenker da på alle de som får rusproblemer, alkoholproblemer eller andre former for avhengighet? Eller er WoW i en særstilling sammenlignet med langt større og mer alvorlige samfunnsproblemer? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Flott tråd, altså! Ikke steng den 'a plz plz plz dn r jo velarrgumentart å zånn Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 det vakke meninga dette, er lei meg Wow Gutta, helt ærlig, skulle bare sjekke hvor mye dere tålte. var ikke meninga i det hele tatt. sorry ass. skal ikke gjenta seg en gang til Lenke til kommentar
andiss Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Håper på permban? Enig med Thomas c_24! ¨ Bare en eller annen Permban han fra hele Forumet. ( Steng Tråden ) Dette må jo være Årets Høydare Edit: Hjelp Gutten Lenke til kommentar
Knast Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 kult at såpass mange personer med over 500 innlegg bryr seg.. WoW er ikke roten til så mye godt, men derimot en del ondt.. 2 av klassekameratene mine droppet skolen pga WoW og en annen holdt på å stryke i flere fag.. rart at ingen amerikanere har gått til sak med et personlig problem som følge av WoW.. seriøst bra tråd, bare litt dårlige argumenter.. og sak.. og eksistens... At folk ikke klarer å kontrollere sin egen spilling er demmes problem ikke Blizzards. det er jo dems problem.. det hadde bare vært så amerika å ha gjort det bare.. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Tilgi han da, vær så snill. Vi trenger mere kjærlighet i verden! Mennesker må kysse, kose og snakke mer med hverandre. Det er viktig. Hvis vi oppfordrer andre til å være slemme og onde, så blir alt så ondt. Det gjør vondt at alt er ondt, synes da jeg. Kan alle være venner nå? Er vi enige? Før moderatorene kommer og slår hardt ned på dette? Lenke til kommentar
-jH Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 det vakke meninga dette, er lei meg Wow Gutta, helt ærlig, skulle bare sjekke hvor mye dere tålte. var ikke meninga i det hele tatt. sorry ass. skal ikke gjenta seg en gang til seriøst... Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 det vakke meninga dette, er lei meg Wow Gutta, helt ærlig, skulle bare sjekke hvor mye dere tålte. var ikke meninga i det hele tatt. sorry ass. skal ikke gjenta seg en gang til ja jøss.. siste tårer før du blir banna? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 zomg gW are so fønni lizzm og såå mye bedre en w0w som suxxks0r... Og det med at WoW "tar livet fra deg" må jo bety at det er bra spill ikkesant ? Ingen slutter skole for og spille ett dårlig spill... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Han kan ikke bli banna! På dette forumet har verre ting forekommet! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 må si at jeg synest at det er rart at denne ikke har blitt stengt allerede.. men men.. hvist du hater wow så mye, hvorfor bryr du deg da? du kan vel godta at ikke alle her gjør det.. du spiller sikkert ikke wow no lengre så hva er da problemet? bare usakelig kvin'ing fra en usakelig unge.. håper det blir gjordt mer enn stenge denne posten.. Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 du skulle sett meg dunke hodet i tastaturet etter 2 timer wow! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Helt enig med Grundig, la oss alle samle oss for en stor gruppeklem og bli venner nå da /me hugs everyone! Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 OMg!!!1111! Gw r 5å my3 b3dr3 3nn w0w 4zza !!!!1111oneoneelleven Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Helt enig med Grundig, la oss alle samle oss for en stor gruppeklem og bli venner nå da /me hugs everyone! /mehugs too. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg