theDurkan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sanne ord fra en som tydeligvis har mindre liv enn de verste wow-spillerne. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 detter er IKKE kødd! desverre hvorfor bry du deg egentlig? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jaja han som har laget posten har nok ikke et liv.. BTW: ikke reklamer Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) uuuu, gammal er du a?`14? eller 13? ehh, jeg trur heller du er 13, 14 år, med tanke på oppførslen din.. Endret 17. august 2005 av munnharpe Lenke til kommentar
andiss Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 ÅÅ! Skal dere rapportere meg? GJØR DET! Hvor gammel er du? 12? 13? ok. Skjønner ikke hva du skal frem til her. At alle som spille WOW er tullinger. Eller er det bare at du er så fatig at du ikke kan betale 100 kroner i månden. Så er du så Missunelig på alle som spiller WOW siden du ikke kar Økonomik til å spille det ? Eidt : " report ftw" Burde bli kastet ut av hele WOW forumet han der! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 detter er IKKE kødd! desverre hvorfor bry du deg egentlig? Fordi wow suger? sikkert endel andre grunner! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) andiss: ikke bare wow forum'et Ble du ninja loota elns eller? Endret 17. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Neida, nå må alle være venner. WoW er bra og det er GW også. WoW har store minus og pluss-sider, det samme har GW. Kan alle gi hverandre en kos nå? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 DU XeLIX, du Børr skaffe deg et liv ja Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 detter er IKKE kødd! desverre hvorfor bry du deg egentlig? Fordi wow suger? sikkert endel andre grunner! ja, men jeg tror ikke det hjelper noe for oss Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Eidt : " report ftw" Burde bli kastet ut av hele WOW forumet han der! (jeg tror han vil ut selv) Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 detter er IKKE kødd! desverre hvorfor bry du deg egentlig? Fordi wow suger? sikkert endel andre grunner! Har du prøvd wow i end-game? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 detter er IKKE kødd! desverre hvorfor bry du deg egentlig? Fordi wow suger? sikkert endel andre grunner! Har du prøvd wow i end-game? Sikkert helt suxxor Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 du legger skam over de som spiller GW.. sånne folk som deg skulle fått en på tryne.. BTW: DE SOM BRYR SEG OM HVA ANDRE SPILLER OG KOMENTERER DET HAR IKKE ET LIV! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hallo alle WOW tullinger! jeg veit at mestepartene av DERE syns at GW suger fordi det ikke betales! MEN VET DERE HVA??? HÆÆ! DERE HAR IKKE LIV FORDI DERE BETALER 100K MÅNEDNE FOR ET UTDATERT MEGHARD I RASSEN! VET DERE HVA??? De I WOW KAN GÅ Å LEGGE SEG eller SKAFFE SEG ET FORDØMT LIV! HELE GJENGEN!! Stikk å SKAFF DERE ETT LIV A!!! HERREGUD SÅ PATETISKE NOEN AV DERE WOW folk ER ASS! jeg mener ikke ALLE men noen er helt oppskada og CP trøkk idioter! Hilsen EN WOW HATER! Å se så voksen han er, her ser man alle de typiske trekkene. Høflig oppførsel, ingen nedtrykking av andre på noen som helst måte. Her har man også en sjenert bruk av Caps lock. Hvorfor er ikke flere folk som dette og bryr seg litt mer om hva andre holder på med? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 detter er IKKE kødd! desverre hvorfor bry du deg egentlig? Fordi wow suger? sikkert endel andre grunner! ja, men jeg tror ikke det hjelper noe for oss Det hjelper meg og Master Casemod Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 DU XeLIX, du Børr skaffe deg et liv ja som sagt.. har eit liv........ Og hvorfor har du så EKSTREMT mye imot wow folk? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nei, denne utskjellinga takler jeg ikke. Vær venner. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Neida, nå må alle være venner. WoW er bra og det er GW også. WoW har store minus og pluss-sider, det samme har GW. Kan alle gi hverandre en kos nå? /hug Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 herregud, hvis du mener at jeg ikke har Økonomi så børr du holde kjeft. jobber ikke som vaskedame eller noe sånt jeg, men det virker det som du gjør^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg