Gå til innhold

Rein og skjær UTSKJELLING AV WOW!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ÅÅ! Skal dere rapportere meg? GJØR DET!

Hvor gammel er du? 12? 13?

ok. Skjønner ikke hva du skal frem til her. At alle som spille WOW er tullinger.

Eller er det bare at du er så fatig at du ikke kan betale 100 kroner i månden. Så er du så Missunelig på alle som spiller WOW siden du ikke kar Økonomik til å spille det ?

Eidt : " report ftw" Burde bli kastet ut av hele WOW forumet han der! :thumbdown::no:

Lenke til kommentar
hallo alle WOW tullinger!

jeg veit at mestepartene av DERE syns at GW suger fordi det ikke betales! MEN VET DERE HVA??? HÆÆ!

DERE HAR IKKE LIV FORDI DERE BETALER 100K MÅNEDNE FOR ET UTDATERT MEGHARD I RASSEN! VET DERE HVA???

De I WOW KAN GÅ Å LEGGE SEG eller SKAFFE SEG ET FORDØMT LIV! HELE GJENGEN!! Stikk å SKAFF DERE ETT LIV A!!!

HERREGUD SÅ PATETISKE NOEN AV DERE WOW folk ER ASS! jeg mener ikke ALLE men noen er helt oppskada og CP trøkk idioter!

Hilsen EN WOW HATER!

Å se så voksen han er, her ser man alle de typiske trekkene. Høflig oppførsel, ingen nedtrykking av andre på noen som helst måte. Her har man også en sjenert bruk av Caps lock. Hvorfor er ikke flere folk som dette og bryr seg litt mer om hva andre holder på med?

:nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...