kokoslass Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har SparkLan Ap Router 54mbps G2.4 Sparklan Her er siden der jeg trodde jeg hadde fikset porten, men jeg får fortsatt ikke dc ++ til å virke jeg blir snart sinnsyk av dette her. Har fiksa port på adsl routeren. dette er funksjonene til min trådløse router Funksjoner * IEEE 802.11g og Kompatibel med IEEE 802.11b * Enkelt å installere, trådløs dataoverføring på opp til 54 Mbps * Avansert sikkerhet, med 128-bit WEP kryptering * WPA dynamisk krypteringsnøkkel (key) gir bedre sikkerhet en tradisjonell statisk krypteringsnøkkel (key) * Avanserte administrasjons innstillinger inkl. tilgangskontroll basert på tidsstyring * Wi-Fi Protected Access Support (802.1x & TKIP) * Støtter VPN pass-through (IPsec, L2TP og PPTP) * Stateful Packet Inspection Firewall beskytter mot DoS * Kan benyttes som DHCP server for eksisterende nettverk * Støtter Virtual Server og Dynamic DNS * Web basert administrasjonsverktøy for konfigurasjon og vedlikehold Kan noen hjelpe meg vær så snill. Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har det samma problemet selv, bare at jeg har Speedtouch 5.10i adsl modem. Sparklan trådløst på 54mbit. Funker fett med bittorrent, men dc++ får jeg ikke til å funke i active mode. Har oppført portene til dc++ til den interne ip`n i NATP tabellen. Har det noe å si at den interne ip`n er 192.168.0.x og Speedtouchen er 10.0.0.138? Med den forrige rutern funka det fint, men da var de interne ipene 10.0.0.x. Får ikke denne ipn på den trådløse rutern, hvertfall ikke med nettverksmaske 255.255.255.0.. er ingen gedigen expert på rutere... Noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå