callisto Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Nå som nesten alle er enige om at CS og DoD e to forskjellige spill, er det vel på tide og komme fram til: Hva er mest gøy? Min mening: CS og DoD er ganske artige begge to, men synes at DoD er spesielt artig når man er mange, spesielt Omaha Beach. Ingenting er så artig som å ligge øverst og fyre løs på alt du ser med en heavy machinegun :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 17:17, callisto skrev:Min mening: CS og DoD er ganske artige begge to, men synes at DoD er spesielt artig når man er mange, spesielt Omaha Beach. Ingenting er så artig som å ligge øverst og fyre løs på alt du ser med en heavy machinegun :smile: Jo! Være allied sniper nede på beachen, og putte ett skudd i panna på tyske mg'ere :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 DoD: Caen2, spille som Sarge eller Support Inf., springe rundt mellom tyskerenes flagg 1, 2 og 3 og skyte intetanende tyskere i nakken. Sweeeet. Allied Sniper på Overlord har jeg aldri fått skikkelig til. Beste jeg har hatt er 8/0 på en omgang. Fikk høyere score ved å være Sarge. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Omaha er så ubeskrivelig kjipt.. kunne vært kult om allied fikk "skrudd av" sin sniper. En fjerdedel av allies ligger på stranden og napper løken, mens resten angriper sånn halvveis. Men rått er det når man kommer seg inn i basen og kan plukke ned tyskerne i ryggen :=) Liker veldig godt cherbourg. Digger å spille på lag med gode amerikanere. De er kjent for å bruke mic'en mye og til mye informativt. Ikke bare synge "når jeg blir 66". HATER avalanche.. teiteste brettet som er lagd! Caen2 er også tøff.. men en ting alle bretta har til felles. De er alle tøffe med m1 garand *pangx8 = pling* Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Cherbourg er det 2.verste mappet, IMO. Bare Koln er verre. Problemet med Avalanche er alle apeabortene som på død og liv må nadebugge, nadebugge, nadebugge. Det er skikkelig kjipt. Når jeg begynte å spille DoD ble folk kicket, av og til bannet for sånt. Nå må man nesten be pent om at de skal slutte. Ganske kjipt, IMO. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Zink skrev (2002-08-08 07:43): Quote: Den 2002-08-08 07:32, Corleone skrev: Å herregud for et fjortisforum! ...ei mygg + èn Corleone med munndiarè og stavefeil - begge sucks blood og er kvalme - yack ! *host* ja som sagt... Folk som angriper skrivinga til andre er patetisk! Det viser bare at de ikke har noen bedre argumenter å komme med, og blir som oftest kjeppjaga bort fra forumene. Sett deg det på minnet! Quote: CAT-scan skrev (2002-08-08 14:42):Hehe... og hvor gammel er du Corleone? 20. Du da? Men nå er jo fjortis som kjent en tilstand, ikke et begrep som beskriver folk som er 14 år! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 eg prøvde DoD for over eit år siden, var ganske greit, men half life motoren er desverre så bånn dårleg idag at eg har ingen interesse for å legge det inn igjen Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Mine egne, små tanker om DoD maps: Dog1: Tatt ut etter 2.0. Var et bedre beachmap enn Overlord er. Ikke så snipervennlig for allies som Overlord, men det kunne være morsomt å finne steder oppe på toppen og gjemme seg. Mange frusterte tyskere som ikke skjønte noe når de fikk en sniperbullet rett i bakhodet! :razz: Overlord: Kan være morsomt med de rette spillerene. Dvs. når det er 1 sniper på beachen og resten stormer...ikke når 8 allies ligger og sniper! Nå kan jo også tyskerene snipe, så brettet er blitt litt mer balansert. (Selvom, IMO, hadde de nok med mg42...) Caen2: Absolutt en av de beste brettene i DoD! Som en annen sa her; være allied supp.inf. eller sergeant og løpe rundt å plage tyskerene er morsomt! Koln: Faktisk et ganske bra level synes jeg. Men et level som blir utnyttet til max av campere...og men en del veldig irriterende caperspots!...men med de rette spillerene kan dette brettet være riktig morsomt. Ramelle: Blåkopi av "Saving Private Ryan" (med Edith Piaf sangen på platespilleren og alt...). Er ett av mine absolutte favorittmaps! Men jeg er fortsatt ikke helt sikker på om jeg liker forandringene som kom nå sist...(allied og axis switcha insertionpoints, nye texturer, osv.) Thunder: Første DoDmap'en jeg spilte på noensinne, og la nesten fra meg spillet der og da pga. stygg grafikk. Men hvis du ser bort fra de styggeste texturene i DoD, så er brettet veldig spillbart og kan være moro. Avalanche: Ett veldig ubalansert brett, og som sagt med en ****s nadebug! Gjør seg best med få spillere (max 4-5 på hvert lag). Er vel nesten ett "offisiellt" kart...var det ikke en designer fra Valve som lagde det da? Cherbourg: Er ikke helt sikker hva jeg mener om dette levelet enda...har hatt blandede opplevelser her. Kan være morsomt, men kan også være helt på trynet... Schwets: Bra map! Liker best å storme for å ta flaggene! Synd at de tok ut easteregget med Queen's "Another One Bites The Dust". Zafod: Mørkt level! Men et bra level for det! Ble bedre etter de siste forandringene. Tar du broen og har de rette spillerene på laget ditt så er det gjort! (teamplay er veldig viktig på så og si alle DoD map'ene! Er du på et team som løper rundt som hodeløse høns og skyter på alt som både rører seg og ikke rører seg, kan du bare gi opp) Anzio: Igjen et bra map, men også med noen nadebugs og irriterende campingplasser! Heutau: Såre føtter...langt å løpe... :razz: Det var situasjonen i 2.0. Men med de nye startpunktene ble det et bedre map, og er nå faktisk morsomt! Para map'ene har jeg ikke spilt nok enda til å uttale meg, men i utgangspunktet liker jeg ikke para enda...men det tar vel litt tid før jeg føler meg hjemme der. So, in short: Day Of Defeat rules! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 syntes dod er bedre mest fordi du slipper å vente på å respawne,noe som er så utrolig kjedelig. Ellers liker jeg våpen-differansen mye bedre i dod enn i cs. Her har du maskingevær som er bra, ikke så stusslig som i cs og granatene her gjør faktisk litt skade. Du kan legge deg helt ned på bakken også, og det gjør jo alt litt mer realistisk. Kult å overraske en gjenge pysete amerikanere iført strømpebukser med en tysk mg42, 20 skudd/s :smile: Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 etter dod 3 kom ut så må jeg si cs bare ble kjedelig og spille. Cs er det samme spillet som det alltid har vært og det er vel på tide med en solid dose elektronisk kirurgi for og få det like bra som Dod 3 Men misforstå ikke cs er jo fortsatt et av de to;) beste fps spille der ute .. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Får uttale meg om bretta siden jeg ikke har no annet å gjøre. Dog1: Kan rett og slett ikke fordra "de allierte skal angripe fra stranda-bretta". Er ofte myte camping blant de allierte. De ligger på strada og surrer. Der få som kommer seg opp blir meid ned av mg'er. Overlord: Det kjedligste brettet. Kan være kult hvis man er alliert og litt i overtall og faktisk klarer å komme deg opp bak bunkerne. Da kan man herje vilt. Caen2: Kanskje et av de bretta som passer bra til mange spillere. Mange fine sniperspots der. Et velbalansert brett. Veldig åpent om hvem som vinner. Blir jo stort sett bare kriging på den store plassen. Köln: Ganske morsomt brett ja. Spesielt inni de fabrikkene så er det mye sniping, men det er litt "gøy" det og egentlig. Sjeldent at jeg møter på folk inni fabrikken væffal. Blir som "dragens hule"..minner meg veldig om filmen "Enemy at the gates". Ramelle: Jepp.. et veldig kult brett, men ikke bra balansert etter de nye forandringene. Det er litt for lett å komme seg bort til den tyske spawnpointen eller å få dekki det. Dette er et garand-brett #1. *pang*8*. Blåkopi..? hmmm tja.. Thunder: Nei fy.. få det vekk. Helt grusomme teksturer må jeg si og gameplayet på en public er heller labert. Avalanche: Råkjipt. Det ekke et ***** sted man kan føle seg trygg. Altfor lite. Cherbourg: et deilig brett med de riktige spillerne. Once again. Ingenting er som å spille med (gode) amerikanske spillere. Er så digg "Sgt.Malarkey (BoB ja)..kalte meg det etter å ha sett serien) take out that goddamn mg.. we'll give you covering fire..gogoogog!" Og når du til og med lykkes så er du i himmern. Det er det vel ingen andre spill som har gitt meg den følelsen. Bedre enn sex?! Oh yeah! Så jeg har vel stort sett hatt gode minner med det brettet. Schwets: Nei fy.. avstandene er for lange for det ender som regel opp med et par tafatte angrep og noen sniperkills. Sjeldent at folk faktisk klarer å ta over byen, men når det skjer og du er på det vinnende laget da er digg! Zafod: Joda.. brua er veldig viktig på dette brettet. Liker veldig godt å spille axis på dette brettet spesielt hvis man har tatt kjerka. Da er alt avgjort! Mørken irriterer ikke meg så mye her.. verre på thunder Anzio: litt for knotete. Skulle ikke vært mulighet for å gå i kloakker syns nå jeg. Et litt kjipt brett! Heutau: et brett jeg liker veldig godt. Godt balansert! Ingen av laga som dominerer veldig. Paramapene.. hakke prøvd dem så mye, men de er ganske artige egentlig. Brett1 (sprenge to kanoner) Mange smale veier med tett buskvekst i kantene. Digg hvis man hører fotskritt og ber kameratene dine gå til sida og gjøre seg klar. Og der meia man ned 3-4 fiender. Brett2 (sprenge to kanoner evt. radiorom) Litt for mye dominering fra de tyskernes side Brett3 (kapre 1 av 2 lastebiler) Et ganske morsomt brett med mange muligheter. DoD er et fett spill ja! Savner medics jeg. Kunne vært digg egentlig. Akkurat sånn som i Wolfenstein : Noen som har noen bra servere..32 players.. (trenger ikke tips om gamespy eller the all seeing ete) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Ingen slår modelene til Gooseman. CS er endel bedre enn DOD, og det med GØY....Det er ikke om det er gøy det står om...CS er bein alvorligt. Gøy hadde vi det på lanene for 3 år siden, nå er det seriøst. Lenke til kommentar
n35h4u6 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Spill er gøy. :smile: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: JohndoeMAKT skrev (2002-08-12 08:01):CS er bein alvorligt. Gøy hadde vi det på lanene for 3 år siden, nå er det seriøst. Da er altså hele poenget med spill borte da :sad: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Ja jeg synes moroa med cs er borte. Litt for mye stats stats og atter STATS. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Ja jeg synes moroa med cs er borte. Litt for mye stats stats og atter STATS. MHM! Cs er blitt sånn at folk driter i å storme, de bare camper for å få bedre stat. For å være helt ærlig synes jeg stat burde bli avskaffet for alltid! DOD er ett genialt spill, 10 ganger gøyere enn cs. Og uten statshorer (nesten). Anyways .. hvordan står det til med klaner i dod? det hadde vært fet å spille noen kamper med orntli samarbeid :-) Lenke til kommentar
nightLook Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Som sagt, det er feil feil feil å sammenligne DoD og CS. Men CS er best. Ikke på public, men har noen av dere spilt en clanmatch? Det GENIALE teamworken, taktikkene, tankegangen, aimen - ALT. Det er genialt. Kanskje DoD er morsommere "public" , men ingenting, INGENTING slår CS. Nemlig. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 HVORFOR har ingen NEVNT FireArms i denne tråden? i mine øyne MYE bedre enn DoD og køntristrike tilsammen! og mange er med meg... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg mener CS er best av disse to.. Grunnen er at DOD er alt for likt alle andre WW2 spill (MOHAA, BF1942, RTCW faktisk og). CS er unikt. Uansett en annen topp HLmod som alle burde prøve er Natural Selection. Topp mod for alle starcraft fans i alle fall. CS er best fortsatt And this is Notch Johnson saying: "Ride the big one!" Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg vil bare legge til att cs er den mest elendige mod'n som er laga ever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå