netphreak Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Ja, så har endelig NGT fått ut fingern - bare 3 måneder for sent :/ Men hey, endelig ser det ut til at det skjer noe - var i kontakt med kundeservice, og fyren jeg prata med sa at mitt nye modem ville bli sendt ut i løpet av uka, og at sentralen min var klargjort. Så blir det spennede å se om de kjører Annex M, som de egentlig ikke har fått konsesjon til. Lurer på hvordan de ellers skal kunne tilby 1500 Kbit/s oppstrømshastighet. Eller kommer de faktisk til å levere kun 1 Mbit/s som er ADSL2+ sin egentlige begrensning? Spennede i hvertfall Edit: Leif Endret 17. august 2005 av netphreak Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nå bedriver ngt stort sett med tilnærmet svindel for tiden, så tror du må ta det de lover med en trailer salt Lenke til kommentar
sexten Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ja, etter 3 måneders venting så begynte ting å skje her også. ADSL2+ routeren (Thomson 516i) ble forsøkt levert i går (var ikke hjemme), og abonnementet mitt er oppgradert til Echo2+. Så etter helgen regner jeg med at jeg er oppe og går i rimelig kurante hastigheter:) Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) OT : HAHA Trailer salt jaja, nextgensvindel er ikke den ISP'n jeg har blitt mest fornøyd med, men jeg får da give them the benefit of the doubt.. vi får se si fra åsn det fungerer da.. Mvh Sweet Endret 20. august 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå